14.05.2018 / 12:11
StoryEditor

Polacy akceptują pobieranie opłaty za reklamówki! Może dlatego, że dla 81 proc. z nas cena foliówki nie ma znaczenia

(Netto Polska)
Aż 6 na 10 polskich konsumentów uważa, że pobieranie opłaty za reklamówki jest uzasadnione. Rzadziej zgadzają się z tym mężczyźni oraz osoby do 25 roku życia – wynika z badania przeprowadzonego prze agencję badawczą Nielsen oraz firmę Payback. Firmy postanowiły sprawdzić w jaki sposób Polacy postrzegają pobieranie opłat za reklamówki. Okazało się, że ponad połowa konsumentów twierdzi, iż płatność za tzw. foliówki jest uzasadniona. 

Akceptacja odpłatności za reklamówki foliowe może wynikać z faktu, iż Polacy bardzo chętnie dokonują zakupów z wykorzystaniem własnych toreb. 73 proc. ankietowanych przyznało, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 16:06
StoryEditor
PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek. Co one potrafią?
PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek, w których można wymienić akumulatory pojazdów elektrycznych (fot. PandaGo)

Szafki to najnowsza propozycja firmy PandaGo, która w ramach misji przekształcania dostaw miejskich za pomocą rozwiązań technologicznych, zachęca do korzystania z pojazdów elektrycznych.

PandaGo, przy wsparciu Glovo, uruchamia w Madrycie sieć inteligentnych szafek, w których można wymienić akumulatory pojazdów elektrycznych w mniej niż dwie minuty. Dzięki temu u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 08:50
StoryEditor
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób

Biłgorajski producent mebli Black Red White zlikwiduje jeden z oddziałów – fabrykę w Przeworsku, która zatrudnia ponad 200 osób. Trwają negocjacje w sprawie warunków zwolnień.

Firma Black Red White – producent mebli z siedzibą w Biłgoraju, ogłosił zamiar likwidacji jednego z oddziałów, fabryki mebli w Przeworsku. Jak ustalił portal TVP Rzeszó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 06:08