23.05.2020 / 12:20
StoryEditor

OLX nie będzie się już reklamować w radiowej Trójce

Na zdj. Kazik Staszewski (fot. Aotearoa/Wikimedia Commons, CC BY-SA-3.0)
Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX zadeklarował, że reklamy jednej z największych platform e-commerce w Polsce przestaną się pojawiać w radiowej Trójce. W ten sposób zareagował na aferę związaną z "unieważnieniem" 1998. notowania Listy Przebojów Trójki po tym, jak wygrał je Kazik z utworem "Twój ból jest lepszy niż mój".

O sprawie donosi portal wirtualnemedia.pl. Cytuje on wpis opublikowany przez Sienkowskiego w serwisie Linkedin. - No to już wiem, w której stacji nie pojawią się spoty naszej ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 12:26
StoryEditor
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi robi badanie. Zapyta konsumentów, czy chcą flag państwowych przy świeżych produktach
Owoce i warzywa (fot. Envato Elements)
Resort rolnictwa chce zapytać konsumentów o to, czy chcieliby widzieć przy etykietach produktów świeżych w sklepach nie tylko nazwę kraju pochodzenia, ale też flagę tego kraju.

Michał Kołodziejczak, sekretarz stanu w MRiRW odpowiedział na interpelację posła PiS Daniela Milewskiego. Ten drugi pytał o przedwyborcze obietnice Donalda Tuska w kwestii „obec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 20:34
StoryEditor
Orlen chce zainwestować w sieć vendingową. Koncern będzie sprzedawać z automatów żywność i non-food
Orlen Stop Cafe
Orlen w ramach rozwoju konceptów handlowych funkcjonujących poza stacjami paliw jest zainteresowany przeprowadzeniem testów samoobsługowego, zewnętrznego systemu vendingowego. Koncern chce w ramach pilotażu podjąć współpracę z dostawcą, który jest w stanie dostarczyć kompleksowe rozwiązanie.

Grupa Orlen ogłosiła postępowanie, w ramach którego chce znaleźć dostawcę automatów vendingowych do sprzedaży towarów spożywczych oraz z kategorii non food. Koncern poinformow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 10:29