19.05.2023 / 16:02
StoryEditor

Nowy sklep Lidla otoczony jeziorem. Obiekt powstał na terenach zalewowych…

Nowy sklep sieci Lidl w Katowicach-Zarzeczu (fot. czytelniczka portalu naszemiasto.pl)
Otwarty na początku maja sklep sieci Lidl w Katowicach-Zarzeczu powstał na terenach zalewowych. Po kilku dniach silniejszych opadów deszczu otoczyło go potężne jezioro. Okoliczni mieszkańcy żartują, że jeśli nie przestanie padać, na zakupy trzeba będzie prawdopodobnie chodzić z kajakiem i wiosłami – donosi serwis katowice.naszemiasto.pl.

Skutki ulew w województwie śląskim są w tym roku bardzo poważne. Jak donosi serwis katowice.naszemiasto.pl w wielu miejscach podtopione zostały budynki i posesje, zal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Marki własne napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro
Prywatne marki napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro (fot. Sebastian Rennack)

Sprzedaż produktów marek własnych w Europie osiągnęła w ubiegłym roku rekordowy poziom 352 mld euro. To właśnie one stały się głównym motorem napędowym wzrostu sektora FMCG, przyczyniając się do odbudowy rynku po wcześniejszych spadkach. Jaki jest ich udział?

Wartość całego rynku FMCG wzrosła o niemal 100 mld euro w stosunku do 2022 roku, osiągając 924 mld euro. Dane opublikowane przez organizację producentów marek własnych (PLMA) or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 15:40
StoryEditor
Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych
Klaudia Rudewicz, dyrektor generalny w firmie Ambra, Grupa Eurocash

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, którzy muszą dać sklepom całe wspierające ich zaplecze. Nie wystarczy mieć szerokie portfolio produktów w odpowiedniej cenie. Dzisiaj trzeba iść o krok dalej, czyli opierać się na danych, odpowiednio je agregować i na ich podstawie analizować zachowania konsumentów – mówi Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna firmy Ambra działającej w Grupie Eurocash.

Klaudia Rudewicz, Ambra:  Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:28