21.04.2022 / 21:05
StoryEditor

Nowe „wojenne” zabawki podbijają ukraińskie sklepy

Pluszowe zabawki w kształcie pocisków przeciwpancernych Javelin i samolotu Mrija robią furorę w Ukrainie (Twitter)
Wojna zmianie wiele. Rynek zabawek również. Obecnie w ukraińskich supermarketach zaczęły pojawiać się pluszowe samoloty An-225 Mrija oraz pociski przeciwpancerne Javelin, które szybką zyskują sobie status produktów must have.

Jak podają ukraińskie media, nowe zabawki nawiązują do tego, co stało się symbolem niezłomności Ukraińców i ich walki o niepodległość. 

An-225 Mrija (po polsku se...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 08:25
StoryEditor
Maksymilian Braniecki, były szef polskiego oddziału, odchodzi z Lidla! Skąd ta decyzja?
Maksymilian Braniecki, były już chief people officer w Lidl International (fot. mat. prasowe)

Przez prawie pięć lat Maksymilian Braniecki był CEO Lidl Polska, a wcześniej prezesem Lidl Romania. Ostatnia jego funkcja to chief people officer w Lidl International. Teraz na swojej osi zawodowej zaznaczył “Przerwa”. Dlaczego?

W strukturach Lidla Maksymilian Braniecki pracował 22 lata. - W marcu 2025 r. moja podróż z Grupą Lidl dobiegła końca - decyzja, na którą wspólnie się zgodziliśmy, którą podjęła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 11:44
StoryEditor
Dominacja dyskontów trwa. Kupują tam wszyscy bez względu na wiek
Na zdj. Biedronka w Poznaniu (fot. mat. prasowe/Sylweriusz Dmochowski)

Zdecydowana większość Polaków najczęściej robi zakupy spożywcze w dyskontach i to niezależnie od wieku. To najczęstszy wybór wszystkich pokoleń. Aż 81 proc. badanych robi zakupy w dyskontach przynajmniej raz w tygodniu - wynika z nowego raportu firmy badawczej Inquiry.

Zakupy w dyskontach codziennie robi jedna piąta badanych konsumentów, a 2-3 razy w tygodniu zagląda tam jedna trzecia respondentów. 27 proc. deklaruje, że robi zakupy raz w tygo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 18:40