Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

21.11.2022 / 14:01
StoryEditor

Nie będzie sprzedaży piwa na Mundialu w Katarze. Budweiser ogłosił, co zrobi z zapasami

Czeska marka piwa Budweiser może wrócić na rynek rosyjski (pixabay)
Władze Kataru wbrew wcześniejszym zapowiedziom zakazały sprzedaży piwa podczas tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej. Właściciel marki Budweiser dość kwaśno skomentował tę niespodziewaną decyzję: Cóż, to żenujące. Firma ogłosiła, co zrobi ze zgromadzonymi zapasami złotego trunku.

Należąca do koncernu Anheuser-Busch InBev marka piwa Budweiser zapewniła sobie wyłączność na sprzedaż piwa podczas rozpoczętego w niedzielę Mundialu. Miała zapłacić FIFA za te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 11:25
StoryEditor
Sieć stacji paliw BP wycofuje się z programu lojalnościowego Payback. Zgromadzone punkty można wykorzystać tylko do końca stycznia

Sieć BP wprowadziła w ostatnim kwartale 2024 r. własną aplikację mobilną BPme, która ułatwia kierowcom korzystanie z usług na stacjach sieci, oferując kierowcom dodatkowe korzyści. Działała ona równolegle do programu Payback, jednak od lutego 2025 r. nie będzie on już funkcjonował na stacjach marki.

Koncern BP, operator stacji paliw, ogłosił rezygnację z programu lojalnościowego Payback z dniem 31 stycznia 2025 r. Tylko do tej daty można będzie zbierać punkty Payback i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 23:18
StoryEditor
Hebe radzi sobie doskonale. Co napędza sprzedaż sieci drogerii kosmetycznych?
Hebe w Starogardzie Gdańskim

Sieć drogerii Hebe mocno zwiększyła sprzedaż w 2024 r. Firma nie tylko rozwijała sprzedaż stacjonarną na nowe rynki, ale także budowała swoją pozycję w kanale internetowym.

Władze spółki Jeronimo Martins podkreślają, że sieć drogerii Hebe wykorzystała swoją konkurencyjną strategię handlową oraz jakość i ekskluzywny asortyment, dzięki czemu osiągnęł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:36