21.05.2021 / 09:57
StoryEditor

Neonet zatrudnia Joannę Krupę do najnowszej kampanii reklamowej

Sieć elektromarketów Neonet wystartowała z nową kampanią reklamową. W spotach firmy zarządzającej siecią niemal 300 sklepów pojawi się modelka i prezenterka telewizyjna Joanna Krupa.

Kampania rozpoczęła się 20 maja br. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Główny spot pod hasłem "Super look na dobre oferty" jest już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 14:40
StoryEditor
Sztuczna inteligencja napędza sprzedaż Grupy Alibaba. Chiński gigant rośnie trzycyfrowo
Na nowych przepisach stracą głównie azjatyckie platformy sprzedażowe (Shutterstock)

Zwiększone inwestycje strategiczne w obszar "użytkownik przede wszystkim" prowadzą do solidnego wzrostu GMV o 11,11 i rekordowo wysokiej liczby aktywnych nabywców. Biznes w chmurze przyspiesza dzięki dwucyfrowemu wzrostowi chmury publicznej i piątemu z rzędu kwartałowi trzycyfrowego wzrostu przychodów z produktów związanych ze sztuczną inteligencją w ujęciu rok do roku.

Grupa Alibaba osiągnęła solidne zyski za kwartał kończący się we wrześniu 2024 r., wynikające z ciągłych inwestycji w swoje podstawowe działalności, a kierownictwo wyraziło siln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 16:03
StoryEditor
Producenci makaronu widzą lekkie przesunięcie zakupów konsumentów w kierunku droższych kategorii. Co z wolumenami?
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)

Makarony Polskie zanotowały wyraźne spadki przychodów i zysku netto po trzech pierwszych kwartałach tego roku. Prezes firmy Zenon Daniłowski twierdzi, że to efekt tego, że ceny zakupu surowców spadły, więc potaniały też produkty na półkach.

Jak ocenia Pan III kw. 2024 pod względem sprzedażowym, wolumenów i przychodów?

Wynik po trzech kwartałach w kontekście rynku i sytuacji ekonomicznej w kraju oceniam pozyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:52