27.04.2017 / 11:04
StoryEditor

Najbardziej pożądani pracodawcy w branży FMCG i handlu

Pod kątem ”bycią pożądanym pracodawcą” zbadano firmy z 16 branż, w tym FMCG i handlu detalicznego (fot. materiały prasowe)
Wielkość i prestiż, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz innowacyjność – na te cechy pracodawców najbardziej zwracają uwagę pracownicy. Firma Antal zbadała, którzy przedstawiciele branży FMCG i handlu detalicznego są najbardziej pożądanymi chlebodawcami.

W corocznym badaniu, które obejmuje w sumie 16 sektorów, nie ma propozycji odpowiedzi – w pytaniu o najbardziej pożądanego pracodawcę respondenci mogą wskazać dowolną organizac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 12:55
StoryEditor
Czy to już koniec kas samoobsługowych? Co je zastąpi? Oglądaj najnowszy odcinek Liczy się Handel [WIDEO]
Liczy się Handel (fot. Wiadomości Handlowe)

Czy kasy samoobsługowe to już schyłkowy element wyposażenia sklepów? A może przeciwnie - przed nimi świetlana przyszłość? W którym kierunku będą ewoluować i jakie technologie będą wykorzystywać? O tym wszystkim rozmawiali goście najnowszego odcinka programu “Liczy się Handel”.

Byli nimi dyrektorzy sprzedaży sieci Kaufland Polska Aleksandra Gos-Portka i Kamil Michalski, a także współwłaściciel i członek rady nadzorczej firmy Modern-Expo, Bogdan Łukasi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 11:28
StoryEditor
Muszkieterowie chwalą się rekordowym wynikiem. Grupa skończyła rok 2024 z blisko 11 mld zł obrotu
Muszkieterowie chwialą się rekordowym wynikiem. Grupa skończyła rok 2024 z blisko 11 mld zł obrotu (fot. Shutterstock)

Grupa Muszkieterów, operująca sieciami Intermarché i Bricomarché, zakończyła 2024 rok z imponującym wynikiem 10,93 mld zł obrotu. Wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do poprzedniego roku potwierdza silną pozycję grupy na polskim rynku detalicznym.

Sieć Bricomarché zanotowała rekordowy rok z 13 proc. wzrostem sprzedaży, co jak wskazuje firma, znacznie przewyższa dynamikę rynku DIY. W 2024 roku otwarto 21 nowych sklepów. Si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 12:51