25.05.2024 / 09:05
StoryEditor

Na karaoke do centrum handlowego? Teraz to możliwe

Karaoke w Kakadu karaoke & bar w Elektrowni Powiśle (fot. Fot. Kakadu Karaoke & Bar)
W Elektrowni Powiśle otwarto nową przestrzeń rozrywkową. Kakadu karaoke & bar to koncept z azjatyckim podejściem do karaoke, w którym zamiast sceny znajduje się aż 7 prywatnych pokoi mieszczących grupy od 3 do 15 osób.

Do dyspozycji są pokoje: Kakadu i Zodiak, mieszczące do 10 osób, Ptasie Radio dla największej grupy do 15 osób, Eden, Jungle i Jazz przeznaczone dla 6 osób oraz najbardziej kame...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 14:08
StoryEditor
Aldi rozszerza portfolio marek własnych. Czy River Cola wygra z Coca-Colą i Pepsi?
Sieć Aldi rozszerza portfolio marek własnych dostępnych w dyskontach w Polsce (fot. Mateusz Libisz)
Marka River obecna w portfolio Grupy Aldi Nord już od kilkudziesięciu lat, jak dotąd nie była dostępna w sklepach w Polsce. Władze sieci uznały, że przyszedł czas na jej debiut na naszym rynku.

– Marka River w tym roku obchodzi jubileusz 50-lecia w Adli Nord Group, a w Aldi Polska zalicza swój debiut – informuje Paweł Czeluśniak, dyrektor kategorii napojów bezal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 13:11
StoryEditor
Wrogie przejęcie i praktyki monopolistyczne? Poseł pyta o działania Grupy Żywiec
Browar Leżajsk (fot. Materiały Prasowe/Grupa Żywiec)
Poseł Andrzej Zapałowski (Konfederacja) pyta Ministra Rozwoju i Technologii o działania Grupy Żywiec m.in. w zakresie sprzedaży browaru w Leżajsku czy płacenia podatków. Resort nie doszukał się uchybień w działalności firmy.

Zapałowski zapytał m.in. o to, czy firma nie stosuje praktyk monopolistycznych na rynku piwnym. Swój wywód opiera na tym, że w ostatnich latach spółka kupowała różne browary, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2024 12:35