06.11.2018 / 12:52
StoryEditor

Media Expert z karą od UOKiK. Klienci otrzymają od sieci po 60 zł

Market Media Expert w Ostrowcu Świętokrzyskim (Krugerr, CC BY-SA 4.0)
Spoty reklamujące w 2017 r. promocję "Płacimy za oceny", zorganizowaną przez sieć Media Expert, mogły wprowadzać klientów w błąd - uznał UOKiK. Urząd wydał decyzję zobowiązującą spółkę Terg, właściciela sieci elektromarketów, do zapłaty po 60 zł klientom, którzy skorzystali z promocji.

– (…) Teraz w Media Expert płacimy za oceny. Pochwal się świadectwem swojego dziecka. Za każdą piątkę otrzymasz 5 złotych, a za każdą szóstkę 6 złotych. Przyjdź do Media Expert ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:42
StoryEditor
Krzysztof Bogacz, Lotte Wedel: Kiedy tylko kryzys minie wracamy z kategorii giftingowej do codziennej [RETAIL TRENDS 2025]
Uczestnicy debaty ”Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?” podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Choć klient w obliczu inflacji coraz częściej zaciska pasa, szukając promocji, porównując ceny i rezygnując z niektórych zakupów, nie oznacza to, że całkowicie odwraca się od marek. Zmieniają się jednak jego potrzeby, priorytety i sposób podejmowania decyzji zakupowych. Klient staje się bardziej świadomy, uważny, ale nadal szuka wartości – nie tylko w cenie, ale i w jakości, wygodzie czy emocjonalnym rezonansie z marką.

W tej samej rzeczywistości funkcjonuje marketingowiec. On również musi się zmierzyć z presją – zarówno budżetową, jak i strategiczną. Nie może pozwolić sobie na komunikacyjne „z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 08:31
StoryEditor
Sprzedaż tych wyrobów będzie zakazana. Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy tytoniowej
Prezydent Andrzej Duda (fot. Prezydent.pl)

Prezydent Andrzej Duda złożył podpis pod nowelizację ustawy tytoniowej. Oznacza to, że w Polsce wprowadzony zostanie zakaz sprzedaży podgrzewanych wyrobów tytoniowych z charakterystycznym aromatem.

Nowela tzw. ustawy tytoniowej uchwalona została przez Sejm w lutym br. Nowelizacja jest realizacją obowiązku implementacji dyrektywy delegowanej Komisji UE.

Co przewiduje no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 05:18