02.01.2018 / 16:22
StoryEditor

Media Expert nie naruszył etyki, prezentując w reklamie „mężczyznę z dziwnym wyrazem twarzy”

Market Media Expert w Ostrowcu Świętokrzyskim (By Krugerr (Own work) [CC BY-SA 4.0])
Sieć sklepów z elektroniką użytkową została oskarżona przed Komisją Etyki Reklamy za to, że w jednej z reklam „przedstawia gracza stereotypowo, jako niedojrzałego mężczyznę z dziwnym grymasem na twarzy”. Zespół Orzekający KER nie dopatrzył się przekroczenia zasad etyki reklamy. Nie dopatrzył się ponadto nadużycia zaufania odbiorców w sloganie „Setki produktów w super niskich cenach”.

Reklamodawcy nie mają ostatnio łatwego życia. Zastrzeżenia konsumentów i skargi składane do Komisji Etyki Reklamy dotyczyć mogą nawet reklam – wydawałoby się – zupełnie niekontr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 11:58
StoryEditor
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie głównej
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce (ITM Polska)

Marc Dherment będzie jednym z prelegentów zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025. Dyrektor generalny Grupy Muszkieterów weźmie udział w debacie mającej miejsce na scenie głównej - nazwanej Economy & Retail Forecasts. Wspólnie z innymi zaproszonymi gośćmi postara się odpowiedzieć na pytania dotyczące budowania wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany.

Wielkimi krokami zbliża się kongres Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Doubl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 15:28
StoryEditor
Anglicy chcą mieć własną whisky single malt. Szkoccy producenci oburzeni tym pomysłem: Angielska metoda degraduje ten trunek!

Plany umożliwienia angielskim producentom whisky używania terminu „single malt” wywołały ostrą reakcję szkockich destylarni i polityków. Jak donosi BBC News uważają oni, że planowany przez angielskie gorzelnie sposób produkcji ma niewiele wspólnego z tym, jak produkuje się ten rodzaj trunku w Szkocji.

Zgodnie z rozpatrywanymi propozycjami przez rząd Wielkiej Brytanii, określenie „whisky single malt” mogłoby być wykorzystana dla alkoholu produkowanego jak na razie przez je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. marzec 2025 18:25