19.09.2024 / 18:43
StoryEditor

Mateusz Morawiecki zachęca do... skorzystania z paczkomatów InPostu. Chodzi o ważny cel!

Mateusz Morawiecki przed automatem paczkowym InPostu (źródło: X)

Były premier Mateusz Morawiecki nagrał krótki filmik, w którym zachęca rodaków do wysłania za pośrednictwem paczkomatu InPostu wsparcia dla osób, które ucierpiały na skutek powodzi. Wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości chwali także firmę Rafała Brzoski za płacenie podatków w Polsce.

"Chyba każdy z nas zna paczkomaty InPostu. Wielu z nas korzysta z nich na co dzień, a teraz te paczkomaty pozwalają nieść pomoc powodzianom" - mówi Mateusz Morawiecki na nagraniu. "Polska firma InPost udostępnia swoją infrastrukturę logistyczną, aby każdy w Polsce mógł nieść pomoc tym, którzy najbardziej podczas tej powodzi zostali poszkodowani" - dodaje były szef rządu.

InPost chwalony przez Morawieckiego

Dalej Morawiecki mówi, że "to firmy takie jak ta potrafią wesprzeć Polaków w trudnych momentach kryzysu". I dodaje: "Firma InPost zresztą zapłaciła podatków w Polsce więcej, niż wszyscy jej konkurenci razem wzięci. To też coś powinno Polakom powiedzieć".

Były premier zachęca osoby mieszkające "w każdym zakątku Polski" do skorzystania z akcji InPostu i wsparcia rodaków, którzy są w potrzebie. "To jest bardzo proste" - zaznacza Matesz Morawiecki.

 

 

Przypomnijmy, że InPost w środę poinformował o podjęciu "kompleksowych działań pomocowych" na terenach, przez które przechodzi powódź w Polsce. Między innymi ponownie uruchomiono ponad 200 automatów paczkowych, co ułatwia zaopatrzenie mieszkańców w potrzebne im do życia i zdrowia produkty.

InPost ruszył do pomocy powodzianom

"W miastach, gdzie maszyny muszą być wyłączone ze względów bezpieczeństwa, intensyfikowane są dostawy kurierskie. Dodatkowo InPost przygotowuje się na falę powodziową we Wrocławiu, gdzie wyłączono i zabezpieczono część maszyn. W takich rejonach realizowane są alternatywne formy dostawy. W całym kraju sieć logistyczna InPost działa w normalnym trybie, bez zakłóceń. InPost od początku tej trudnej sytuacji realizuje akcje pomocowe z innymi podmiotami oraz uruchomił własne akcje Wyślij pomoc i Paczka dla powodzian" - informowała wczoraj firma.

- Urządzenia paczkomat i usługi logistyczne InPost to element infrastruktury pierwszej potrzeby dla mieszkańców zalanych terenów, której szybkie uruchomienie jest priorytetem InPost. Już teraz na terenach zalanych przywróciliśmy do pracy ponad 200 maszyn. Jeszcze dzisiaj nowe maszyny trafią do m.in. Lądka Zdroju i Stronia Śląskiego, gdzie uszkodzenie urządzeń jest tak znaczne, że wymagana jest ich wymiana. Dzięki sprawnej logistyce umożliwiamy osobom na terenach zagrożonych lub zalanych otrzymywanie niezbędnego wsparcia i potrzebnych produktów od najbliższych lub ze sztabów pomocowych - mówił Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Szef firmy zapewniał też, że InPost jest w pełni zmobilizowany. - (...) Przesunęliśmy możliwie dużo naszych zasobów: ludzi, samochodów na tereny wymagające pomocy, a pracę tam koordynuje nasz sztab kryzysowy. Jednocześnie bardzo skrupulatnie sprawdzamy i monitorujemy wszystkie urządzenia paczkomat, aby zachować wszelkie standardy bezpieczeństwa. Tam, gdzie sytuacja tego wymaga, maszyny są czasowo wyłączane, a usługi realizowane są dostawami kurierskimi – mówił Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPostu.

InPost przedłużył czas odbioru przesyłek w paczkomatach. Zachęca też do wysyłania maili osoby, które potrzebują transportu (firma pomoże w miarę możliwości). InPost pozwala też wysłać za darmo paczkę z pomocą. Umożliwiła również opłacenie paczki dla powodzian w aplikacji InPost Fresh (predefiniowane pakiety). Oprócz tego InPost pomaga w darmowym transporcie przesyłek na rzecz PCK i Caritasu na trasie Warszawa-Wrocław. To tylko niektóre z dłuższej listy inicjatyw, z którymi wyszła lub w które zaangażowała się firma.

05.12.2024 / 13:27
StoryEditor
SPAR podał dane finansowe za rok sprawozdawczy 2024. Jak wielką stratę wygenerował polski biznes?

Grupa SPAR opublikowała wyniki finansowe za rok sprawozdawczy, kończący się 30 września 2024 r. SPAR Polska, przejmowany przez GK Specjał, wygenerował w tym okresie przychody rzędu blisko 3 mld randów południowoafrykańskich, natomiast strata wyniosła ponad jedną trzecią tej kwoty.

Jak wynika ze sprawozdania finansowego SPAR Group, spółka SPAR Polska wypracowała w roku sprawozdawczym, kończącym się 30 września 2024 r., przychody w wysokości ponad 2,9 mld...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:12
StoryEditor
Dawtona robi totalny remont swojej marki. Dlaczego firma zdecydowała się na tak głębokie zmiany?
Przecier pomidorowy. Nowy wizerunek produktów marki Dawtona, fot. Dawtona

Działająca od ponad 33 lat firma Dawtona, przechodzi proces rebrandingu marki, który redefiniuje jej wizerunek i wzmacnia pozycję w sektorze FMCG. W ramach podjętych działań firma zmieniła logo i design opakowań oraz wprowadza na rynek nowe produkty, odpowiadając tym samym na trendy i potrzeby konsumentów. Rebranding obejmuje pełne portfolio marki, która łączy 11 kluczowych kategorii – od produktów pomidorowych, poprzez warzywa konserwowe aż po sosy gotowe.

Nowe logo Dawtona, przedstawiające postać kobiety, podkreśla rodzinny charakter marki oraz jej głębokie zakorzenienie w polskiej tradycji. Z kolei pozycjonowanie Dawtony w rama...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2024 02:39