17.08.2017 / 12:20
StoryEditor

Maspex odbiera Kubusia agencji J.Walter Thompson

Agencja JWT straciła obsługę marki Kubuś na Facebooku (źródło: facebook.com/KUBUSpl)
Po rezygnacji ze współpracy przy reklamie marki Tiger firma Maspex odebrała agencji J. Walter Thompson Group Poland także obsługę marketingową marki Kubuś – informuje portal Wirtualnemedia.pl. To nie koniec kłopotów agencji. Wczoraj straciła kolejnego klienta.

Po fatalnej wpadce z akcją reklamową marki Tiger Energy Drink na Instagramie – którą prezes Maspexu Krzysztof Pawiński nazwał „największym kryzysem wizerunkowym w historii firmy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 11:54
StoryEditor
Dino i Mago uruchamiają sklep autonomiczny. Zobacz jak wygląda! [GALERIA]
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Pod jednym ze sklepów sieci Dino w okolicach Gliwic stanęła zautomatyzowana placówka pod tym samym szyldem, która powstała we współpracy z Grupą Mago. Co wiemy o nowym koncepcie?

Nexto Select, bo tak nazywa się rozwiązanie, to bezobsługowy sklep, który oferuje możliwość robienia zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, zapewniając klientom szybki,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 08:49
StoryEditor
Pernod Ricard wycofuje się z kategorii wina. Marki Jacob‘s Creek i Campo Viejo zmieniają właściciela
Grupa Pernod Ricard sprzedje winną część swojego biznesu, w tym markę Jacob‘s Creek (fot. Shutterstock)
Grupa Pernod Ricard właściciel takich marek jak Wyborowa, Absolut, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell czy Malibu pozbywa się z portfolio minimum 10 marek wina. Kto zostanie ich właścicielem?

Jacob‘s Creek i Campo Viejo to dwie najbardziej znane winne marki win, pochodzące odpowiednie z Australii i Hiszpanii, będące dotąd w ofercie Pernod Ricard. Grupa posta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:16