27.04.2021 / 08:44
StoryEditor

Liroy chce rozwijać konopną markę LiRoyal. W planach emisja crowdfundingowa i ekspansja w Europie

Piotr Liroy-Marzec, raper i były poseł na Sejm RP (fot. Szymon Mucha / Shutterstock.com)
Spółka LiRoyal, stworzona przez Piotra Liroy-Marca, uruchomi emisję crowdfundingową na platfomie Beesfund i liczy na to, że w jej ramach uda się pozyskać 1 mln euro. Raper i były poseł chce inwestować w produkty konopne i wprowadzić markę na nowe rynki, w tym niemiecki.

LiRoyal to marka stworzona przez Liroya wspólnie z m.in. Patrykiem Działkowskim z GoldGreen, czyli firmą, która ma doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 15:33
StoryEditor
Aldi rozpoczyna 2025 rok od otwarcia nowej lokalizacji. To sklep w zabytkowej kamienicy
Sklep Aldi w Strzelcach opolskich (fot. materiały prasowe)

12 lutego Aldi zadebiutowało w Strzelcach Opolskich, otwierając swój pierwszy sklep w tej miejscowości przy ulicy Krakowskiej 31. Szczególną cechą nowej placówki jest jej lokalizacja w budynku z odrestaurowaną fasadą zabytkowej kamienicy. Budowa sklepu była wyzwaniem z uwagi na historyczny charakter obiektu, ale współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków umożliwiła harmonijne połączenie nowoczesności z tradycją.

– Budowa sklepu w Strzelcach Opolskich była dla nas bardzo dużym wyzwaniem z uwagi na zabytkowy charakter budynku. We współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków udało się w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 10:13
StoryEditor
Właściciel Dino chce kupić legendarną fabrykę wódki w Szczecinie. Co "Starka" ma do zaoferowania?
Właściciel Dino chce kupić legendarną fabrykę wódki w Szczecinie (fot. Shutterstock)

Tomasz Biernacki, właściciel sieci handlowej Dino Polska i jeden z najbogatszych Polaków, dołączył do grona inwestorów zainteresowanych zakupem Szczecińskiej Fabryki Wódek "Starka". Upadła spółka posiada nie tylko ogromne zapasy ekskluzywnej wódki, ale również cenne nieruchomości oraz renomowaną markę rozpoznawalną na arenie międzynarodowej.

Fabryka w Szczecinie dysponuje ponad trzema tys. dębowych beczek zawierających Starkę – legendarną polską wódkę o unikalnym, długo dojrzewającym smaku. Wśród nich znajdują się r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 06:29