06.06.2017 / 11:34
StoryEditor

Lidl zatrudnia supermodelkę Heidi Klum do kampanii modowej

Lidl rozpoczyna nową, długoterminową kampanię modową, której elementem jest "Lidl Fashion Week". W pierwszej odsłonie twarzą kampanii i projektantką odzieży jest supermodelka Heidi Klum. Dzięki swojej najnowszej kampanii modowej firma ulepsza ofertę tekstyliów, poprzez nadanie jej różnorodności oraz wprowadzając do kolekcji najnowsze trendy ze świata mody.

Heidi Klum to nie tylko światowej sławy modelka i miłośniczka najnowszych trendów, ale także ceniona projektantka. W ramach współpracy Heidi Klum zaprojektowała dla sieci Lidl k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 13:43
StoryEditor
Koniec The Body Shop! Znana sieć drogeryjna zamyka wszystkie sklepy w Polsce i znika z rynku!
Polskie sklepy sieci The Body Shop wkrótce zostaną zamknięte (fot. Shutterstock)

Na profilach społecznościowych i stronie sieci The Body Shop pojawiła się informacja, że sieć kończy działalność na polskim rynku 22 lutego 2025 r. Wcześniej, bo w niedzielę 26 stycznia przestanie działać sklep internetowy.

Chodzi o sieć The Body Shop, której początki sięgają w 1976 roku. Wtedy to w brytyjskim Brighton, z inicjatywy Anity Roddick, powstał zalążek późniejszej, znanej na całym marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 09:41
StoryEditor
To będzie dobry rok dla handlu spożywczego w Polsce! Poznaj najnowsze prognozy PMR
Rok 2025 zapowiada się przyzwoicie dla branży handlowej (fot. Shutterstock)

Rynek spożywczy w Polsce w 2025 r. odnotuje znaczące odbicie, prognozuje PMR. Dynamika wzrostu ma być wyższa niż w minionym roku, choć pozostanie jednocyfrowa. Co istotne, rynek będzie rósł niezależnie od inflacji - jego wzrost będzie realny. Ile wyniesie?

Według PMR Market Experts, dynamika wzrostu w 2025 r. ma przekroczyć 7 proc., co choć wciąż poniżej średniorocznej stopy wzrostu (CAGR) z lat 2021–2024, będzie ponad dwukrotnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:27