25.03.2023 / 10:03
StoryEditor

Lidl z ofertą dla fanów seriali Netflixa. W sprzedaży odzież z bohaterami Stranger Things, Wiedźmina i Domu z papieru

Produkty z seriali Netflixa trafią do sklepów Lidla w Polsce
Od poniedziałku 27 marca w sklepach sieci Lidl w Polsce dostępna będzie limitowana kolekcja odzieży, stworzona przez dyskontera we współpracy z platformą Netflix. Operator liczy na to, że przyciągnie do sklepów fanów trzech czołowych seriali takich jak Wiedźmin, Stranger Things i Dom z papieru.

W limitowanej kolekcji Netflixa dla Lidl Polska znajdą się bluzy w trzech wzorach z kultowymi postaciami: Geraltem z Rivii, Jedenastką oraz Rio. Do sprzedaży trafią także t-s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 10:03
StoryEditor
Brian Olesen, prezes Netto Polska: Dyskonty przez lata potrafiły szybko dopasowywać się do potrzeb klienta. [WIDEO]
Brian Olesen, Netto Polska (fot. Wh)

Prezes Netto Polska Brian Olesen był gościem Retail Trends Studio. Mówił m.in o elastyczności dyskontów i planach rozwoju Netto w Polsce. Zobacz rozmowę wideo z szefem Netto w Polsce.

Jeśli spojrzymy na to jak, zmieniły się dyskonty od momentu, gdy zaczęły pojawiać się na rynku aż do dziś, pokazuje to, że ten kanał potrafi się bardzo dynamicznie rozwijać i od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 18:21
StoryEditor
Słodyczowe preferencje Polaków zależne od wieku. Kto kupuje wafle, batony, czekoladę, ciastka oraz chałwę i kto robi to na największym "spontanie"?
Osoby w wieku 45-65 lat najczęściej deklarują spożywanie ciastek i wafelków familijnych - wynika z badania IQS dla firmy Lotte Wedel (fot. Shutterstock)

Badania i obserwacje ekspertów dowodzą, że słodkie przyjemności łączą pokolenia. Jednak nawyki związane z sięganiem po produkty z konkretnych kategorii, ale też kryteria brane pod uwagę przy ich zakupie mocno różnią się w zależności od i wieku.

Z badania zrealizowanego przez IQS na zlecenie firmy Lotte Wedel wynika, że wśród najmłodszych konsumentów największą popularnością cieszą się batony i wafle impulsow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 17:26