23.04.2018 / 16:32
StoryEditor

Lidl wydał na reklamę grubo ponad miliard złotych

((fot. Konrad Kaszuba))
W 2017 r. dyskonty działające na rynku niemieckim znacząco zwiększyły wydatki reklamowe w porównaniu do 2016 r. – poinformował serwis lebensmittelpraxis.de. Liderem jest Lidl, który w zeszłym roku przeznaczył na ten cel prawie 273 mln euro (około 1,45 mld zł), pobijając tym samym swój ubiegłoroczny rekord prawie o 20 proc.

Jego rynkowi rywale również byli aktywni reklamowo. Z analizy firmy Ebiquity wynika, że sieci Aldi Nord i Aldi Süd przeznaczyły na promocję łącznie 192 mln euro.

Choć ich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 10:35
StoryEditor
Coraz mniej sklepów w Polsce. Tysiące zamkniętych placówek i zawieszonych działalności w 2024 roku!
W Polsce jest coraz mniej sklepów. Maleje liczba m.in. placówek spożywczych (fot. Shutterstock)

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych - wynika z danych Dun&Bradstreet. W minionym roku w naszym kraju zamknięto 2 tys. placówek handlowych, a jednocześnie zawieszono działalność aż ponad 9,1 tys. sklepów fizycznych - czyli co 40. sklep!

Dane Dun&Bradstreet cytuje "Rzeczpospolita". W dzienniku czytamy, że obok tradycyjnych przyczyn likwidowania sklepów, takich jak niska rentowność czy wysokie koszty, doszły takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 08:50
StoryEditor
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób

Biłgorajski producent mebli Black Red White zlikwiduje jeden z oddziałów – fabrykę w Przeworsku, która zatrudnia ponad 200 osób. Trwają negocjacje w sprawie warunków zwolnień.

Firma Black Red White – producent mebli z siedzibą w Biłgoraju, ogłosił zamiar likwidacji jednego z oddziałów, fabryki mebli w Przeworsku. Jak ustalił portal TVP Rzeszó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:12