26.03.2018 / 11:16
StoryEditor

Lidl wprowadza „ciche wieczory” z myślą o osobach z autyzmem

(fot. Konrad Kaszuba)
Irlandzki oddział Lidla wychodzi z inicjatywą na rzecz osób cierpiących na zaburzenia ze spektrum autyzmu. W każdy wtorek w godz. 18:00 – 20:00 placówki sieci będą funkcjonować na zmienionych zasadach, tak aby stworzyć warunki do zakupów osobom wrażliwym na hałas i jaskrawe światło, np. osobom z autyzmem.

Jak czytamy na profilu sieci na Facebooku, inicjatywę poprzedziły próby, przeprowadzone w ubiegłym roku w kilku placówkach sieci Lidl w Irlandii. Pomysł spotkał się z życzliwym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, system kaucyjny, Wigilia, zakaz handlu, Palikot, Owczarek, Żabka, Auchan, papierosy
TOP 10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to zapowiedzi rządu opóźnienia wejścia w życie systemu kaucyjnego, a także dyskusja nad wolną Wigilią. Swoje wyniki po trzech kwartałach pokazała też Biedronka.

Właściciel sieci Biedronka notuje ponad 10-proc. wzrost sprzedaży. Jednak wyniki największego detalisty w Polsce nadal są pod ogromną presją!

Sprzedaż Grupy Jeronimo Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 10:49
StoryEditor
Ruch dogorywa. Czym Orlen tłumaczy decyzję o likwidacji sieci kiosków?
Orlen likdiwduje kioski Ruch-u, które kiedyś były potęgą w sprzedaży prasy, a w miatsach również bietów na komunikację (fot. Shuterstock)

Do końca roku z handlowej mapy Polski mają zniknąć wszystkie kioski Ruchu prowadzone przez Orlen. Przetrwać mogą tylko nieliczne placówki, na których samodzielne prowadzenie zdecydują się dotychczasowi ajenci. Jak doszło do śmierci sieci, która w momencie największej chwały liczyła ponad 31 tys. placówek?

"Decyzja o likwidacji sieci kiosków Ruchu jest podyktowana trwałymi negatywnymi wynikami finansowymi segmentu" – twierdzi Orlen.

Orlen przyznaje się do biznesowej poraż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:48