08.12.2019 / 09:08
StoryEditor

Lidl rozpoczyna współpracę z Christiną Aguilerą

Christina Aguilera wykonująca utwór ”Dirrty” (fot. DSB/Wikimedia Commons, na lic. CC-BY-2.0)
Najpierw Heidi Klum, teraz Christina Aguilera. Sieć Lidl rozpoczyna współpracę z kolejną gwiazdą showbusinessu. Wkrótce do sprzedaży w sklepach dyskontera, również w Polsce, trafi linia produktów do stylizacji włosów, zaprojektowana wspólnie z amerykańską piosenkarką.

"Wystylizuj się jak gwiazda" - pod takim hasłem promowane będą produkty Lidla sygnowane nazwiskiem Aguilery. Począwszy od poniedziałku 9 grudnia, klienci Lidla będą mogli nabyć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 13:38
StoryEditor
Napad na salon jubilerski w warszawskim centrum handlowym. Policja poszukuje sprawców
Galeria Westfield Mokotów (fot. Wiadomości Handlowe)

Trzy zamaskowane osoby napadły na salon jubilerski w galerii Westfield Mokotów. Ze wstępnych ustaleń wynika, że napastnicy przy użyciu ciężkich narzędzi wybili szyby, a następnie zrabowali kosztowności. Mieli też ze sobą przedmioty przypominające broń. Sprawcy oddalili się miejsca zdarzenia na hulajnogach. Są poszukiwani przez policję.

W poniedziałek 30 grudnia, około godziny 11:00, doszło do napadu na salon jubilerski znajdujący się w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów. Z informacji przekazanych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 11:18
StoryEditor
Sklepy odpowiadają na wezwanie szefa NATO i szykują się na wojnę
Poważne kryzysy, takie tak pandemia, pokazały jakie produkty są strategiczne i na które jest wtedy największy popyt (fot. Shutterstock)

Wybrane holenderskie supermarkety i niektóre mniejsze sklepy, uznane za „niezbędne” podczas poważnych sytuacji kryzysowych, będą się przygotowywać się na duże awarie prądu, powodzie lub wojny. To wspólna decyzja branży handlowej, polityków oraz wojska.

Sprzedawcy detaliczni muszą zachować zdolność operacyjną w długotrwałych i ekstremalnych sytuacjach awaryjnych, dlatego wspólnie z Ministerstwem Gospodarki, Ministerstwem Obrony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 20:04