23.05.2017 / 09:55
StoryEditor

Kukulska i Kusznierewicz ambasadorami Podwórka Talentów firmy Nivea

(fot. materiały prasowe)
Piosenkarka Natalia Kukulska i wybitny sportowiec Mateusz Kusznierewicz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów Nivea, którego celem jest odkrywanie i wspieranie rozwoju dziecięcych talentów. Dzięki 20 wyjątkowym placom zabaw, które Nivea wybuduje w ramach projektu, dzieci będą miały okazję przetestować swoje umiejętności sportowe, odkryć artystyczne uzdolnienia czy rozbudzić w sobie naukową pasję.

Znana piosenkarka i utytułowany żeglarz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów Nivea, którego ideą jest odkrywanie i wspieranie dziecięcych talentów. Dobrą zabawę i odk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 17:11
StoryEditor
Rafał Brzoska zainwestuje 100 mln złotych w CCC. Swoje trzy grosze zamierza wyłożyć też Zygmunt Solorz, twórca Polsatu
A&R Investments Limited, firma powiązana z twórcą InPostu Rafałem Brzoską, podało, że zamierza zainwestować 100 mln zł w CCC (fot. materiały prasowe)

A&R Investments Limited, firma należąca do twórcy InPostu Rafała Brzoski, ujawniła dziś w komunikacie dla inwestorów, że zamierza zainwestować 100 mln zł w CCC w ramach oferty akcji serii N. Zygmunt Solorz też zadeklarował finansowe wsparcie dla CCC.

Wiele się dziś wydarzyło w temacie CCC, czyli jednej z największych firm w branży obuwniczej w Polsce. Jej akcjonariusze zdecydowali na poniedziałkowym nadzwyczajnym walnym zgro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 09:03
StoryEditor
Biedronka sprzedawała sprzęt ogrodniczy za mniej niż 10 proc. ceny. Błąd cenowy czy wyprzedaż?
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

W niektórych sklepach sieci Biedronka można było nabyć sprzęt do pielęgnacji trawników za mniej niż 10 proc. ceny regularnej. Okazuje się, że nie jest to (kolejny) błąd cenowy, ale "wyjątkowa czasowa wyprzedaż". Taki komunikat podaje sieć.

Sieć Biedronka oferowała w niektórych swoich sklepach urządzenie do pielęgnacji trawników – wertykulator i areator 2w1 – w cenie niespełna 35 zł, podczas gdy cena regularna tego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 15:25