16.03.2020 / 08:29
StoryEditor

Koronawirus zmusił do dyscypliny handlowców i konsumentów [GALERIA]

(fot. KK)
(fot. KK)
(fot. KK)
Klienci karnie ustawiają się w kolejkach przed sklepami (Fot. KK)
(fot. KK)
Do tego sklepu mogą wejść maksymalnie cztery osoby jednocześnie - po dwie na stoisko (Fot. KK)
(fot. KK)
Zachowujemy duże odstępy (Fot. KK)
(fot. KK)
(fot. KK)
(fot. KK)
(fot. KK)
Detaliści - zarówno wielkie sieci, jak i małe sklepiki - stosują się do zaleceń władz i ograniczają ruch w sklepach. Klienci nie marudzą, tylko grzecznie przestrzegają ograniczeń.

Po fali panicznych zakupów, jaka przetoczyła się przez sklepy w ubiegłym tygodniu, w sobotę sytuacja trochę się uspokoiła. W Łodzi oblegane były głównie apteki i sklepy mięsne. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 13:17
StoryEditor
Lidl inwestuje w sportową markę własną. Do promocji zatrudnił małżeństwo słynnych tenisistów
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl rusza z promocją artykułów sportowych marki własnej Crivit. W spotach promocyjnych ma wystąpić legendarne tenisowe małżeństwo – Steffi Graff i Andre Agassi.

O sprawie pisze Lebensmiitel Zeitung. Nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia tej informacji, dyskont odmówił dziennikarzom komentarza. Gazeta zwraca uwagę, że Lidl poszukiwał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 12:39
StoryEditor
Decydujące, świadome i oszczędne. Jak Polki robią zakupy?
Decydujące, świadome i oszczędne. Jak Polki robią zakupy? (fot. Shutterstock)

Badanie SW Research dla Allegro pokazuje, że to kobiety odgrywają kluczową rolę w zarządzaniu domowymi wydatkami. Aż 80 proc. pań uważa, że sprawnie robi zakupy, a dla 59 proc. stanowi to przyjemność. Ponadto, tylko 23 proc. kobiet deklaruje chęć przekazania tego zadania komuś innemu.

Kobiety są głównymi inicjatorkami zakupów w gospodarstwach domowych, zwłaszcza w kategoriach takich jak żywność, środki czystości, ubrania, obuwie, akcesoria oraz leki i supleme...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 09:56