16.12.2020 / 19:11
StoryEditor

Koncern tytoniowy testuje szczepionkę przeciw COVID-19. Do produkcji antygenów wykorzystuje... rośliny tytoniu

Plantacja tytoniu (Fot. Pixabay CC0)
Koncern British-American Tobbaco (BAT) uzyskał zatwierdzenie przez amerykańską agencję ds. żywności i leków FDA dokumentacji IND (Investigational New Drug) dla produktu testowanego jako potencjalna szczepionka przeciw COVID-19. Decyzja urzędu pozwala koncernowi BAT na przejście do pierwszej fazy badań klinicznych na dorosłych ochotnikach.

Produkt stworzono w oparciu o innowacyjną technologię opartą na wykorzystaniu szybkorosnących roślin tytoniu. Szczepionki produkowane przy użyciu rozwiązań technologicznych BAT ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 17:07
StoryEditor
Żabka Nano jeszcze nie zarabia, ale przynosi coraz większe przychody
Polacy coraz bardziej przekonują się do sklepów autonomicznych, a że najwięcej z nich w Polsce należy do Żabki, można powiedzieć, że to właśnie Żabka Nano oswaja konsumentów z nową technologią. Świadczą o tym wyniki firmy zarządzającej sklepami bezobsługowymi działającymi w sieci. W ub. roku sprzedaż w tych placówkach urosła ponad dwukrotnie.

Ponad dwukrotnie wzrosły przychody ze sprzedaży spółki Żabka Nano w 2023 roku w porównaniu do 2022 roku. Wyniosły one w ub. roku 25,71 mln zł wobec 9,14 mln zł rok wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 12:35
StoryEditor
Dynamika sprzedaży detalicznej pnie się w górę. Jak radzą sobie podmioty z branży spożywczej?
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2024 r. była wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej o 4,4 proc. - wynika z danych GUS (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny (GUS) podał najnowsze dane dotyczące sprzedaży detalicznej. Wynika z nich, że sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2024 r. była wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej o 4,4 proc. Z kolei w porównaniu z majem br.– była ona wyższa o 0,3 proc, a po wyeliminowaniu wpływu czynników o charakterze sezonowym o 1,5 proc.

W czerwcu 2024 r. znaczny wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. odnotowały podmioty, które pod względem rodzaju prowad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:07