28.11.2019 / 14:54
StoryEditor

Kaufland sięga po Star Wars. Czy sieć stanie po jasnej stronie mocy?

(fot. Kaufland)
Motywem przewodnim tegorocznych Świąt w sklepach Kaufland będzie kultowa seria Star Wars. Wyczekiwana premiera kolejnej części sagi: „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” już 19 grudnia przyciągnie do polskich kin swoich wiernych fanów. W tym samym czasie sieć marketów Kaufland oraz Disney staną razem w odwiecznej walce Dobra ze Złem w nowej, wspólnej kampanii.

Kaufland zapowiedział kampanię pod hasłem „Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy”. Jej centralnym elementem jest zachęcający do przemyśleń film. Tym razem Święty Mikołaj przygoto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 12:19
StoryEditor
Kto kupił centrum handlowe z Auchan, Action, Obi i Media Markt w Olsztynie?
Centrum handlowe Power Park Olsztyn, w którym głównym najemcą spożywczym jest Auchan, zmieniło właściciela (fot. materiały prasowe)

Centrum handlowe Power Park Olsztyn zmieniło właściciela. Dotychczas pozostawało ono w rękach firmy EPP - największego zarządcy nieruchomości handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu, należącego do funduszu inwestycyjnego Redefine Properties, notowanego na giełdzie w Johannesburgu. Czyje będzie teraz?

Power Park Olsztyn ma blisko 33 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA).  Aktualnie w centrum działają sklepy takich marek jak: Auchan, Black Red White, Action, Maxi Zoo, Obi, Jy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 18:48
StoryEditor
Gdzie poszły pieniądze z podatków cukrowego i małpkowego? Wyniki kontroli NIK przyznają rację przeciwnikom tych danin
Kontrola NIK wykazała, że NFZ nie wydał pieniędzy, które dostał z tytułu opłaty cukrowej, którą zostali obłożeniu producenci napojów na to, na co miała ona być przeznaczona (fot. Shutterstock)

Najwyższa Izba Kontroli sprawdziła, czy środki z tytułu opłaty cukrowej i alkoholowej, których lwia część popłynęła do Narodowego Funduszu Zdrowia, faktycznie zostały wydane na profilaktykę oraz leczenie schorzeń związanych ze spożywania napojów słodzonych i alkoholu. Wyniki kontroli przeprowadzonej przez NIK pokazują, że teoria mocno rozmija się z rzeczywistością.

Kontrola NIK przeprowadzona w centrali i trzech oddziałach wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia, a także Krajowym Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom wykazała, że "dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 13:01