29.12.2022 / 10:57
StoryEditor

Justin Bieber warknął na H&M. Marka wycofała się z podkulonym ogonem

Justin Bieber (Joe Bielawa from MInneapolis, USA, CC BY 2.0, Wikimedia Commons)
Justin Bieber, kanadyjski gwiazdor muzyki pop, zarzucił szwedzkiej sieci odzieżowej H&M, że sprzedaje „śmieci” z jego wizerunkiem, bez jego zgody. Detalista zapewnił, że działa zgodnie z prawem i… natychmiast wycofał kolekcję z oferty.

Justin Bieber od kilku lat użycza swojego wizerunku szwedzkiej sieci modowej H&M. Ostatnio jednak gwieździe pop nie spodobała się najnowsza kolekcja odzieży z jego zdjęciem i c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 08:08
StoryEditor
Karuzela personalna w firmach produkcyjnych FMCG w 2024 roku - to był rok zmian w zarządach
Katarzyna Pierzchala<br/>katarzyna.pierzchala@wiadomoscikosmetyczne.plKatarzyna Pierzchala
[email protected]
W 2024 r. stanowiska w branży produkcji FMCG zmieniło wielu menedżerów wysokiego szczebla (fot. mat.pras.)  

W firmach Carlsberg, Hortex, FoodWell a może w Kraft Heinz - czy to w tych przedsiębiorstwach odbyły się największe w tym roku transfery? Zebraliśmy dla was większość istotnych zmian na kluczowych stanowiskach w największych firmach produkcyjnych FMCG.

W 2024 roku w branży producentów FMCG mieliśmy do czynienia ze sporą wymianą kadr. Stanowiska zmieniło wielu managerów wysokiego szczebla.

Bracia Sadownicy - jest nowa c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 13:17
StoryEditor
Konsumenci wrócili do nastrojów przedpandemicznych. Nadal są zaniepokojeni sytuacją w Ukrainie
Dobre nastroje konsumentów utrzymują się (fot. Shutterstock)

Listopadowe badanie GfK – An NIQ Company pokazuje, że Polscy konsumenci są w całkiem niezłych nastrojach, chociaż druga połowa roku to niewielki spadek. W przypadku pozostałych krajów UE nastroje są zdecydowanie gorsze, ale wyraźnie się poprawiają.

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK – An NIQ Company, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w listopadzie 2024 r. wyniósł -1,2 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 03:47