24.03.2020 / 13:29
StoryEditor

Jeśli epidemia potrwa dłużej, w USA uchowa się tylko trzech detalistów [OPINIA]

Supercenter Store sieci Walmart [Zdj. sprzed epidemii] (fot. mat. prasowe)
Podczas gdy większość sieci handlowych w USA boryka się z narastającymi problemami, giganci tamtejszego handlu – Amazon, Walmart i Costco – cieszą się ze wzrostów sprzedaży. Zdaniem Jima Cramera, dziennikarza gospodarczego telewizji CNBC, jeśli epidemia koronawirusa potrwa dłużej, na placu boju może pozostać tylko tych trzech graczy.

Mniejsze sieci handlowe w USA mocno cierpią na skutek koronawirusa. Tymczasem Amazon, Walmart i Costco kwitną za sprawą rosnącego popytu konsumentów na produkty niezbędne do utr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 15:12
StoryEditor
Biedronka ogłosiła nowy konkurs. Co można wygrać?
Sieć Biedronka przygotowała konkurs ”Poleć z Biedronką do Paryża” (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)
Sieć Biedronka przygotowała nowy konkurs – "Poleć z Biedronką do Paryża", w którym do wygrania jest tysiąc podwójnych zaproszeń na wyjazd do stolicy Francji. Zwycięzcy będą mieli okazję zwiedzić miasto, a także kibicować polskim parasportowcom podczas najważniejszej sportowej imprezy czterolecia.

Aby wziąć udział w konkursie Biedronki trzeba regularnie robić zakupy w Biedronce za minimum 69 złotych z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka i zdobywać punkty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:53
StoryEditor
Co jest w stanie skłonić konsumentów do zmiany marki? Zobacz, jakie odpowiedzi wskazali Polacy
Promocje są dla Polaków wyjątkowo ważne (fot. Shutterstock)
Lepszy stosunek jakości do ceny jest w stanie skłonić aż 42 proc. konsumentów w Polsce do zmiany marki na inną - wynika z nowego badania Strategy&. Drugą najczęściej wskazywaną w naszym kraju odpowiedzią były oferty promocyjne (34 proc.). Sprawdź, co znalazło się na kolejnych miejscach.

Zaraz po dwóch wspomnianych czynnikach finansowych, które okazały się najważniejsze, znalazła się odpowiedź "pozytywne recenzje lub rekomendacje". Taki reputacyjny czynn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 20:25