22.09.2021 / 14:19
StoryEditor

Inwestorzy wciąż szaleją. Kapitalizacja Dino Polska przekroczyła 34 mld zł

Podczas dzisiejszej sesji notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie akcje Dino osiągnęły kolejne historyczne maksimum. W godzinach porannych inwestorzy wywindowali cenę walorów spółki do poziomu 347,90 zł za sztukę.

Po południu kurs oscyluje wokół 345 zł, czyli w okolicach wczorajszej ceny zamknięcia.

Oznacza to, że łączna kapitalizacja spółki przekroczyła w pewnym momencie kwotę 34 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 19:22
StoryEditor
Reklamy piwa głównym winowajcą przedwczesnej inicjacji alkoholowej nieletnich. Swoje za uszami mają też pobłażliwi sprzedawcy

77 proc. osób niepełnoletnich zetknęło się z reklamami piwa - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Instytutu Człowieka Świadomego. Zdaniem ekspertów, ich powszechność jest jednym z trzech głównych czynników przyczyniających się do przedwczesnej inicjacji alkoholowej dzieci i młodzieży. Pozostałe dwa to przyzwolenie dorosłych oraz wpływ grupy rówieśniczej.

Od reklamy piwa nie da się nieletnich uchronić - alarmują eksperci z Instytutu Człowieka Świadomego (organizacja pozarządowej, zajmująca się tematyką związaną ze zdrowiem p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 11:24
StoryEditor
Smyk, największa w Polsce sieć z produktami dla dzieci, osiąga liczbę 250 placówek stacjonarnych
Sieć Smyk uruchamia sklep nr 250 (mat. prasowe)

Od 21 listopada w nowo otwartym centrum handlowym Aura Park w Garwolinie (woj. mazowieckie) rozpocznie pracę sklep sieci Smyk, oferujący wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Będzie to 250. placówka sieci.

Otwarcie nowego sklepu oznacza kontynuację rozwoju sieci Smyk, której misją jest odpowiedź na potrzeby rodziców i dzieci, poprzez oferowanie różnorodnych artykułów „pod jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:47