16.02.2021 / 11:38
StoryEditor

InPost uruchamia w Toruniu specjalistyczny paczkomat Urząd24, do obsługi korespondencji urzędowej

Paczkomat firmy InPost (materiały prasowe)
InPost uruchomił specjalistyczny Paczkomat InPost Urząd24 w Toruniu. Obsługuje on korespondencję urzędową mieszkańców miasta, którzy mogą załatwiać sprawy bez wizyty w magistracie. Dokumenty można nadać z dowolnego Paczkomatu w Toruniu i okolicach, a informację o możliwości odbioru decyzji mieszkaniec otrzyma przez aplikację InPost, wiadomość email i/lub SMS.

Planowane są kolejne instalacje – InPost prowadzi rozmowy z wieloma miastami i gminami.

Usługa InPost Urząd 24 jest dostępna w Gorzowie Wielkopolskim, Gdyni, Krakowie, Kali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:23
StoryEditor
Konsumpcja alkoholu wśród młodszych pokoleniach spada. Czy trend ten widać też na studniówkach? [BADANIA]
Konsumpcja alkoholu wśród młodszych pokoleniach spada. Czy trend ten widać też na studniówkach? (fot. Envato Elements)

Obenie obserwowana jest tendencja spadkowej konsumpcji alkoholu. Jednak z badania przeprowadzonego przez IQS, wynika, że studniówki to moment w życiu wielu młodych Polaków, który oznaczają również pierwsze spotkanie z alkoholem w kontekście większej imprezy. Jak wygląda spożycie alkoholu przy takiej okazji?

Badania przeprowadzone przez IQS w styczniu 2025 r. pokazują, że aż 62 proc. uczestników studniówek spożywa alkohol podczas tego wydarzenia. Co więcej, 90 proc. młodzieży słysza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 12:38
StoryEditor
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na zaplanowaną na 5 lutego konferencję prasową Wiceprzewodniczącej Komisji Europejskiej Henny Virkkunen oraz komisarzy Maroša Šefoviča i Michaela McGratha dotyczącą bezpiecznego i zrównoważonego handlu elektronicznego, marka Shein opublikowała swoje stanowisko.

Shein wyraziło poparcie dla działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa zakupów online i wzmocnienie zaufania europejskich konsumentów. - Wspieramy inicjatywy, które zwiększ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 12:52