28.05.2023 / 14:23
StoryEditor

Ile Polacy wydadzą w tym roku na prezenty dla swoich pociech z okazji Dnia Dziecka?

Dziecko na zakupach (fot. Shutterstock)
56 proc. Polaków zamierza obchodzić w tym roku Dzień Dziecka, wynika z badania Providenta. Średnie wydatki na tę okazję sięgną ok. 278 zł, twierdzą zleceniodawcy badania.

Wydatki na ten Dzień Dziecka najczęściej zmieszczą się w przedziale między 101 a 200 zł - to budżet zakładany przez 36,1 proc. badanych. Podobny odsetek (31,7 proc. badanych) z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 11:24
StoryEditor
Smyk, największa w Polsce sieć z produktami dla dzieci, osiąga liczbę 250 placówek stacjonarnych
Sieć Smyk uruchamia sklep nr 250 (mat. prasowe)

Od 21 listopada w nowo otwartym centrum handlowym Aura Park w Garwolinie (woj. mazowieckie) rozpocznie pracę sklep sieci Smyk, oferujący wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Będzie to 250. placówka sieci.

Otwarcie nowego sklepu oznacza kontynuację rozwoju sieci Smyk, której misją jest odpowiedź na potrzeby rodziców i dzieci, poprzez oferowanie różnorodnych artykułów „pod jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 12:35
StoryEditor
Jakie zmiany dla handlu detalicznego przyniesie zwycięstwo Trumpa? [ANALITYCY]
Prezydentura “Trump 2.0” przyniesie zmiany gospodarze, wstrząsy rynkowe i nowe możliwości, których konsekwencje będą widoczne także w handlu detalicznym - twierdzi Neil Saunders z Global Data

Druga kadencja Donalda Trumpa na stanowisku prezydenta Stanów Zjednoczonych spowoduje, że sprzedawcy detaliczni w USA bez wątpienia staną w obliczu pozytywów i negatywów, a także dużej dawki niepewności - twierdzi amerykańska firma analityczna Global Data.

- Prezydentura “Trump 2.0” przyniesie zmiany gospodarze, wstrząsy rynkowe i nowe możliwości, których konsekwencje będą widoczne także w handlu detalicznym - twierdzi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:15