21.08.2020 / 17:22
StoryEditor

Hodowca owiec szantażował Tesco podrzucając kawałki metalu do słoików z jedzeniem dla dzieci

Owce (Unsplash.com)
Nigel Wright, brytyjski hodowca owiec, próbował wymusić od sieci Tesco 1,4 mln funtów. Zanieczyszczał słoiki z jedzeniem dla niemowląt kawałkami metalu a następnie w listach wysyłanych do sieci domagał się pieniędzy w zamian za zaprzestanie tych praktyk. Grozi mu do 17 lat więzienia. 

Rolnik zaprzecza dwóm zarzutom skażenia towarów i trzem zarzutom szantażu. Pierwszy raz Tesco odkryło słoiki z metalem w Lockerbie, co skłoniło sieć do wycofania produktu. Jedna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2024 / 18:03
StoryEditor
Właściciel Biedronki mógłby "zjeść Grupę Carrefour na śniadanie" i wygenerować tym liczne synergie. Analitycy wykonali ciekawe ćwiczenie
Czy może dojść do sensacyjnej fuzji Biedronki z Carrefourem? (collage)

Zdaniem analityków Grupa Jeronoimo Martins mogłaby skutecznie przejąć Grupę Carrefour, a sama transakcja mogłaby wygenerować pokaźne zyski i liczne synergie. Eksperci wskazują, że połączenie obu biznesów niesie pewne zagrożenia, ale korzyści z ewentualnej fuzji są jeszcze większe.

Na początku ubiegłego tygodnia pojawiły się informacje, że Carrefour bada nowe opcje, aby zwiększyć swoją wycenę, w tym sprzedaży całości aktywów funduszowi private equity lub f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 17:32
StoryEditor
Rabat Detal chce utrzymać wysokie tempo ekspansji, ale potencjał rynku jest ograniczony
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

– Integrujemy i cyfryzujemy sieć sklepów, a zwieńczeniem tego procesu ma być aplikacja mobilna. Chcemy utrzymać wysokie tempo ekspansji, choć potencjał rynku spada z roku na rok – mówi Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu, sieć Rabat Detal.

Ponad dwa lata temu Rabat Detal zapowiadał uruchomienie aplikacji lojalnościowej. Czy jest już gotowa?

To trudna sprawa. Aplikacja jeszcze jest rozwijana, 7 listopada 2024 n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 01:23