03.10.2018 / 11:20
StoryEditor

Górnicy narzekają na bony żywieniowe, którymi nie mogą płacić w Biedronce i Lidlu

(fot. Pixabay/CC0)
Związek Zawodowy Górników w Polsce przy Kopalni Węgla Kamiennego Knurów-Szczygłowice nie jest zadowolony z tego, że pracownicy kopalni otrzymywanymi bonami żywnościowymi nie mogą płacić w sklepach największych, zagranicznych sieci handlowych obecnych w Polsce. Związkowcy wystosowali w tej sprawie list do zarządu Górnośląskiego Konsorcjum Handlowego, czyli spółki, która wygrała niedawny przetarg na dostarczanie bonów.

Jak dowiadujemy się z lektury pisma, górnicy "wzywają zarząd GKH do podjęcia działań mających na celu rozszerzenie możliwości realizacji bonów żywieniowych w powszechnie występu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Paweł Essel, Action Polska: Kluczem do sukcesu jest atrakcyjny dla klientów miks asortymentowy

W przypadku Action formuła jest jednolita na wszystkich 12 rynkach, na których jesteśmy obecni. Najkrócej rzecz ujmując, kluczem jest kombinacja niskich cen i dobrej jakości oraz atrakcyjny dla klientów dobór grup asortymentowych – wyjaśnia Paweł Essel, dyrektor generalny Action Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl

Jest Pan dyrektorem generalnym Action w Polsce od grudnia 2023 r. Jakie cele wyznaczył Pan sobie, obejmując to stanowisko?

Aby możliwa była szybka ekspansja, budujemy roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 12:15
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka o pracy w Wigilię: zmiana obecnego konsensusu jest trudna, ktoś zostałby pokrzywdzony
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka (fot. mat. prasowe)

Mamy w Polsce od wielu lat konsensus, zakładający pracę sklepów w Wigilię do godz. 14. Zmiana tego byłaby trudna, któraś ze stron zostałaby pokrzywdzona - przyznaje Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka, odpowiadając na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl.

W trakcie wtorkowej konferencji Żabki zadaliśmy prezesowi Tomaszowi Suchańskiemu pytanie o pracę w handlowców w Wigilię. Czy dzień ten, zgodnie z propozycją posłów Lewicy, powin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2024 23:22