13.06.2017 / 16:01
StoryEditor

Frugo i Kamil Bednarek miksują w największej kampanii marki

Firma Food Care, producent napojów Frugo, rozpoczęła największą w historii marki kampanię reklamową, pod hasłem „Tak miksuje Frugo”. Twarzą marki został Kamil Bednarek. To kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania Frugo.

Kamil Bednarek, artysta młodego pokolenia, stworzył na potrzeby kampanii utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip.

– Wspólny projekt z Frugo był naprawdę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Nastroje polskich konsumentów nadal pod kreską. Jest jednak nadzieja! Dwa powody!
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem rosnących cen i sprawiły, że w styczniu nastroje konsumenckie znów spadły

Wyniki badania nastrojów konsumenckich z marca 2025 roku pokazują, że wydarzenia ostatniego miesiąca miały znikomy wpływ na poziom optymizmu wśród Polaków. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK - an NIQ Company, który syntetycznie przedstawia aktualne nastoje polskich konsumentów, w marcu 2025 roku osiągnął wartość -0,9 pkt. Oznacza to minimalny spadek o -0,1 pkt w porównaniu z lutym.

Od początku wojny w Ukrainie nastroje konsumentów w większości krajów UE pozostają gorsze niż w Polsce. Średni wskaźnik dla Unii Europejskiej jest stale o ponad 10 pkt niższy ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 22:45
StoryEditor
Siostra Biedronki, sieć Hebe chce podbić Europę Centralną i szykuje największą inwestycją w swojej historii

Za należącą do Grupy Jeronimo Martins siecią drogerii Hebe trudny, ale udany rok, a przed nią kolejny pełen wyzwań. Operator przygotował jednak strategię, która ma mu pomóc nie tylko umocnić pozycję tam, gdzie już działa, ale także rozwijać się na nowych rynkach poza Polską. Hebe zapowiada także największą w swojej historii inwestycję, która zwiększy potencjał i pozwoli sieci na przyspieszenie rozwoju. Co planuje Hebe?

Sacha Djokic, dyrektor generalny sieci Hebe wskazuje, że rok 2024 był dla Hebe niezwykle trudnym rokiem. - Musieliśmy zmierzyć się z trudniejszą dynamiką rynku, spowolnieniem ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2025 15:57