19.09.2019 / 10:30
StoryEditor

Dieter Schwarz, twórca sieci Lidl i Kaufland, kończy 80 lat

(Dieter Schwarz Portrait Painting Collage By Danor Shtruzman)
Dieter Schwarz, twórca Grupy Schwarz, zarządzającej sieciami Lidl i Kaufland, najbogatszy Niemiec, 24 września 2019 r. kończy 80 lat.

Schwarz urodził się w 1949 r., w rodzinie przedsiębiorcy Josefa Schwarza. Po ukończeniu edukacji pracował w firmie ojca, a w 1963 r. został oficjalnie partnerem firmy Lidl & Sch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 08:31
StoryEditor
Sprzedaż tych wyrobów będzie zakazana. Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy tytoniowej
Prezydent Andrzej Duda (fot. Prezydent.pl)

Prezydent Andrzej Duda złożył podpis pod nowelizację ustawy tytoniowej. Oznacza to, że w Polsce wprowadzony zostanie zakaz sprzedaży podgrzewanych wyrobów tytoniowych z charakterystycznym aromatem.

Nowela tzw. ustawy tytoniowej uchwalona została przez Sejm w lutym br. Nowelizacja jest realizacją obowiązku implementacji dyrektywy delegowanej Komisji UE.

Co przewiduje no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:43
StoryEditor
Sebastian Knap, Nanovo: Check-in is the new check-out [RETAIL TRENDS 2025]

Retail Media, czyli reklama realizowana w przestrzeniach należących do detalistów, stała się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku reklamowego. Według danych zawartych w raporcie „RetailTrends Nanovo 2025”, wydatki na retail media mają wzrosnąć o imponujące 88,5 proc. w latach 2024–2028. Już w 2024 roku udział tej formy reklamy w rynku digital wynosił 16,1 proc., a w 2028 roku ma osiągnąć poziom 21,3 proc. To nie tylko trend, ale trwała zmiana w sposobie komunikacji marek z konsumentami.

Wyraźny wzrost dotyczy także reklam realizowanych w fizycznych punktach sprzedaży – tzw. in-store retail media. Wydatki na ten kanał mają wzrosnąć trzykrotnie do 2028 roku, a ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 11:11