15.09.2017 / 10:47
StoryEditor

CPN – kultowa marka, ale bez wielkich szans na powrót

Określenie CPN kiedyś było synonimem stacji benzynowej (mat. archiwalne (źródło: fotopolska.eu))
Ostatnio sporo się mówiło o pomyśle Orlenu, by przywrócić kultową kiedyś markę stacji paliw CPN (Centrala Produktów Naftowych). Sprawa okazała się do pewnego stopnia kaczką dziennikarską – koncern sprawdzał kilka lokalizacji, w tym na warszawskiej Pradze, ale żadne decyzje nie zapadły. Tymczasem temat sprowokował portal wirtualnemedia.pl do rozważenia sensu przywracania „PRL-owskich” marek, które mają sporą rozpoznawalność, ale niekoniecznie musi się to dzisiaj przełożyć na rynkowy sukces.

Portal wirtualnemedia.pl poprosił ekspertów od strategii marketingowych o ocenę szans reaktywacji marki CPN. Spostrzeżenia fachowców można w jakimś stopniu uogólnić, stawiając p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 17:06
StoryEditor
Marka Ewy Chodakowskiej idzie do liftingu. Jakie zmiany czekają produkty współtworzone przez celebrytkę?

Beraw marka firmy FoodWell stworzona wspólnie z fitness celebrytką Ewą Chodakowską wprowadza na rynek nową linię batonów owocowych Crispy Fruit, a połowie 2025 roku planuje także lifting opakowań, który podkreśli wartości marki.

Premiera linii Crispy Fruit to element szerszej strategii Beraw, która zakłada dalszą ekspansję w segmencie batonów oraz wzmacnianie rozpoznawalności marki.

– Od lat dzie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Ukraińcy bardziej niż bomb i rosyjskiej okupacji boją się wzrostu cen [BADANIE]
Ukraińcy bardziej niż bomb i rosyjskiej okupacji boją się wzrostu cen (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Według najnowszego sondażu przeprowadzonego przez grupę socjologiczną Rating, mieszkańcy Ukrainy w 2025 roku wykazują większy niepokój związany z sytuacją gospodarczą niż z trwającą agresją ze strony Rosji. Największą obawą Ukraińców jest rosnąca inflacja, którą wskazało 33 proc. ankietowanych. Niewiele mniej, bo 32 proc., obawia się dalszego pogarszania się sytuacji gospodarczej.

Dla porównania, tylko 27 proc. respondentów wyraziło zaniepokojenie nasileniem ostrzałów, a 25 proc. martwi się ewentualną okupacją kolejnych terytoriów Ukrainy przez Rosję. Opr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 04:22