Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

05.09.2022 / 08:52
StoryEditor

Budweiser przekonał organizatorów Mundialu w Katarze. Kibice kupią piwo z zawartością alkoholu

Piwo (fot. Shutterstock)
Podczas zbliżających się Pucharu Świata w piłce nożnej w Katarze kibice będą mogli kupić piwo z zawartością alkoholu. Koncernowi Budweiser, który jest głównym sponsorem imprezy, udało się do tego przekonać organizatorów – dowiedział się Polsat Sport.

Budweiser porozumiał się z organizatorami Pucharu Świata w piłce nożnej. Sprzedaż piwa z zawartością alkoholu podczas imprezy będzie możliwa. Jak ustalił Polsat Sport...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 11:38
StoryEditor
Uruchomienie operacji centrum logistycznego w 4 tygodnie? DSV i Gourmet Foods pokazują, że to możliwe
DSV – Global Transport and Logistics DSV rozpoczął współpracę z Gourmet Foods (fot. DSV – Global Transport and Logistics)

DSV – Global Transport and Logistics zawarło umowę z Gourmet Foods na realizację kompleksowych usług logistyki kontraktowej oraz dystrybucji. Partnerzy udowodnili, że w świecie logistyki nie ma rzeczy niemożliwych. Operator oraz klient potrzebowali jedynie 4 tygodni, aby dokonać pełnej integracji i rozpocząć operacje.

Gourmet Foods, importer oraz dystrybutor produktów spożywczych premium takich jak herbaty Dilmah, kawy Saquella i syropy Fabbri, zadecydował o zmianie modelu realizacji op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 18:26
StoryEditor
Jak zmieniał się handel w ubiegłym roku? Eksperci określili osiem kluczowych trendów, które zdefiniowały branżę
Jak zmieniał się handel w ubiegłym roku? Eksperci określili osiem kluczowych trendów, które zdefiniowały branżę (fot. Shutterstock)

McKinsey & Company w raporcie "State of Grocery Europe 2024” podsumował 2024 rok w handlu. Spadek realnej sprzedaży i zmiana zachowań konsumentów zmusiły sieci handlowe do szukania nowych strategii. Czy przyniosły one długo wyczekiwane odbicie?

2023 rok był szczególnie trudny dla europejskiego handlu spożywczego. Inflacja cen żywności osiągnęła średni poziom 12,8 proc., co znacząco przewyższało wzrost wartości sprzedaż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 09:57