12.12.2022 / 18:39
StoryEditor

Biedronka zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną, a tymczasem Lidl je zmniejszył

Na zdj. maskotki-bystrzaki w reklamie sieci Biedronka
Żadna z sieci handlowych nie znalazła się na podium największych reklamodawców w polskiej telewizji w listopadzie, wynika z zestawienia przygotowanego przez Nielsen Media. Lidl uplasował się na szóstej pozycji, a Jeronimo Martins - właściciel Biedronki - dopiero na 12. miejscu.

Według Nielsen Media, Lidl wydał w listopadzie br. ponad 61,1 mln zł na reklamę w telewizji (wszystkie kwoty przywołane w artykule to stawki cennikowe), podczas gdy rok wcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 10:25
StoryEditor
Sprzedaż detaliczna wyższa niż oczekiwania analityków. Co ze sprzedażą żywności? GUS podał nowe dane
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju 2024 urosła o 5 proc. w skali roku (fot. Shutterstock)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju wzrosła o 5 proc. w stosunku rocznym. To minimalnie więcej niż przewidywali analitycy. Sprzedaż żywności w cenach stałych była jednak niższa.

W porównaniu z kwietniem odczyt sprzedaży detalicznej spadł o 0,1 proc.

Najmocniej, bo aż o 23,8 proc. wzrosła sprzedaż w dziale „pojazdy samochodowe, motocykle i części”. N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:14
StoryEditor
Żabka jeszcze w tym roku otworzy sklep numer 11 tys. [WIDEO]
Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny sieci Żabka (fot. mat. własne)
O planach Żabki na drugie półrocze 2024 r., w tym o celach w zakresie otwierania nowych sklepów, opowiedział nam podczas kongresu Retail Trends 2024 Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny sieci Żabka.

- Z punktu widzenia Grupy Żabka, drugie półrocze 2024 r. to silna koncentracja, po pierwsze, na dalszym dynamicznym rozwoju sieci i, po drugie, inwestycja w doświadczenie zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 17:25