10.10.2019 / 13:11
StoryEditor

Biedronka wysyła Słodziaki na wojnę z plastikiem

Gang Słodziaków (Jeronimo Martins / Biedronka)
Jedna plastikowa butelka rozkłada się nawet 500 lat - dobrze wiedzą o tym mieszkańcy Leśnej Polany, którzy w nowej odsłonie akcji „Gang Słodziaków” przekazują cenną wiedzę na temat ekologii. Aby rozbudzić w dzieciach troskę o środowisko, Biedronka nie tylko zwraca uwagę na kwestię ekologii w najnowszej książce o Słodziakach czy organizuje konkurs dla wszystkich szkół podstawowych w Polsce, ale też przygotowała specjalną broszurę o segregacji odpadów.

- O zmianach klimatu mówi się wiele, ale językiem dorosłych. My w tegorocznej akcji Gang Słodziaków postawiliśmy na edukację dzieci. Nasze Słodziaki mówią prosty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 09:00
StoryEditor
Frisco świętuje udane święta. Prezes Magdalena Szuszkiewicz: Nasi klienci za zakupy zapłacili tyle samo, co rok wcześniej [TYLKO U NAS]
Magdalena Szuszkiewicz, prezeska Frisco (fot. za: LinkedIn)

Frisco, największy krajowy e-supermarket z żywnością ma co świętować. W grudniu 2024 r. sprzedaż i liczba zamówień rosły w wysokim dwucyfrowym tempie. Sprzedaż firmy była wspierana przez działania marketingowe i nowe zautomatyzowane centrum dystrybucyjne.

Frisco, należy do grupy Eurocash specjalizującej się w hurtowej oraz detalicznej sprzedaży żywności. Spółka zajmuje się sprzedażą internetową artykułów spożywczych i jest lidere...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 15:43
StoryEditor
Prezydent Trzaskowski: Nie wprowadzimy prohibicji w Warszawie na łapu-capu
Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten (fot. za X/@trzaskowski_)

Propozycja, która ma ograniczyć sprzedaż alkoholu w godzinach nocnych w Warszawie, budzi niemałe kontrowersje. Na władze miasta naciskają celebryci, ale prezydent stolicy studzi emocje.

30 grudnia 2024 roku radni stowarzyszenia "Miasto Jest Nasze" oraz przedstawiciele Lewicy złożyli projekt uchwały w sprawie wprowadzenia nocnej prohibicji w stolicy. Dokument za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 10:11