18.11.2019 / 10:27
StoryEditor

Biedronka wydała nową książkę dla dzieci. Od dziś w sklepach sieci

Laureatki nagrody wraz z przedstawicielami jury konkursu (mat. prasowe)
Laureatki 5. edycji konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” – debiutująca pisarka Katarzyna Wierzbicka i debiutująca ilustratorka Julia Hanke – otrzymały po 100 tys. zł nagrody każda. Książka „O królewiczu, który się odważył”, która powstała na podstawie ich dzieł, została wydana w kilkudziesięciotysięcznym nakładzie i właśnie weszła do oferty sklepów Biedronka w całym kraju.

Każdego roku w ramach konkursu Piórko tysiące chętnych stają w szranki, by zawalczyć o 100 tys. zł nagrody i zobaczenie swojej pracy na półkach Biedronki. W tegorocznej edycji u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 12:38
StoryEditor
Retail Trends 2024. Generał Waldemar Skrzypczak z ważnym apelem do branży handlowej w Polsce
Jak funkcjonowałaby branża handlowa podczas ewentualnej wojny na terenie Polski? Czy udałoby się tak zorganizować pracę sklepów i logistyki, aby ani ludności cywilnej, ani armii nie zabrakło żywności? Podczas kongresu Retail Trends 2024 gość specjalny wydarzenia generał Waldemar Skrzypczak zaapelował do branży handlowej, by wymusiła na politykach stworzenie wytycznych i podział zadań w taki sposób, by wiedza, potencjał i zasoby sektora handlowego nie zostały zmarnowane.

Poniżej publikujemy zapis przemówienia wygłoszonego przez gen. Waldemara Skrzypczaka 18 czerwca w Warszawie, podczas kongresu Retail Trends 2024 zorganizowanego przez Wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 09:02
StoryEditor
Auchan testuje w hipermarketach... wózki dla psów. Pierwsze takie rozwiązanie w Polsce
Wózki dla psów w Auchan (fot. Auchan)
Co prawda psy nie zrobią (na razie?) samodzielnie zakupów w Auchan, ale mogą już towarzyszyć swoim dwunożnym właścicielom w trakcie pobytu w sklepie - i to na sali sprzedaży hipermarketu. Francuska sieć w kilku wielkopowierzchniowych placówkach w Polsce rozpoczęła testy rozwiązania, którego dotychczas w naszym kraju nie było.

Sieć Auchan udostępniła klientom specjalne wózki dla czworonogów - w dwóch wariantach. Pierwszy pozwala na przewiezienie po sklepie psa do 10 kg, a drugi będzie odpowiedni nawe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:26