19.11.2018 / 10:30
StoryEditor

Biedronka kupuje produkty z Portugalii za niemal 500 mln zł

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sieć Biedronka, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins kupiła w Portugalii produkty na kwotę 116 mln euro (498,22 mln zł, po obecnym kursie wymiany NPB). Jak wskazał José Luís Bayo, menedżer ds. eksportu Jerónimo Martins do Polski trafiły m.in. portugalskie owoce, warzywa i wina.

Jednocześnie należąca do Jeronimo Martins sieć hurtowni Recheio, wyeksportowała w ostatnim czasie portugalskie produkty do 30 krajów, m.in. Arabii Saudyjskiej i Kuwejtu za ok. 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 11:49
StoryEditor
Alkohol i wszystkiego po trochu. Tak zamierzają w tym roku oszczędzać Polacy na świętach
Polacy obchodzą Wielkanoc skromniej niż Boże Narodzenie (fot. Listonic)

Tylko niespełna 35 proc. rodaków nie chce zaciskać pasa przed Wielkanocą. Jednocześnie planują dobrze zjeść w te święta, dlatego tną wydatki w świątecznym koszyku w innych kategoriach.

Według raportu pt. „Świąteczne wydatki Polaków. Wielkanoc 2025”, współautorstwa Shopfully, 45,8 proc. Polaków planuje zmniejszyć swoje wielkanocne koszty względem zeszłoroczny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 20:38
StoryEditor
Polski producent napojów pokazał, że innowacje tworzone nad Wisłą mogą wyznaczać globalne trendy
Agnieszka Lepka i Kamila Knap współzałożycielki marki Shroom

Shroom Relax, napój wellness z adaptogenami stworzony przez polską firmę Shroom zdobył Złoty Medal na World Alcohol Free Awards, prestiżowym konkursie dla napojów bezalkoholowych na świecie. Innowacyjny produkt tworzy nową kategorię na rynku napojowym.

Marka Shroom wprowadza na europejski rynek nową kategorię produktowąnapojów wellness z adaptogenami. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na żywność funkcjonalną, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 10:32