04.09.2021 / 12:00
StoryEditor

Auchan nakręcił serial komediowy. Transmisja odbędzie się na kanale YouTube

9 września 2021 r. odbędzie się premiera 12-odcinkowego serialu internetowego „Mój ptaszek”, który nakręcił Auchan Ukraina. W ten sposób detalista chce przedstawić swój slogan w oryginalny sposób – zapowiedziała Julia Sova, marketing manager Auchan Ukraina.

Głównymi bohaterami serialu są inżynier dźwięku, komik Lubczik i jego żona Daria, która pracuje jako redaktor magazynu o modzie. Każdy odcinek to osobny stand-up głównego bohate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 13:10
StoryEditor
Lidl podniósł pensje, Biedronka nie. Sprawdzamy, czy sieci handlowe płacą pracownikom więcej po 1 lipca [TYLKO U NAS]
Mimo lipcowego wzrostu płacy minimalnej, niewiele sieci handlowych zdecydowało się na podwyżki (fot. mat. pras., wiadomoscihandlowe.pl, Shutterstock)
W związku z obowiązującą od 1 lipca nową stawką płacy minimalnej, zapytaliśmy sieci handlowe: Aldi, Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché i Bricomarché, Kaufland, Lidl, Netto, Stokrotka i Żabka, o to, czy podniosły wynagrodzenia swoim pracownikom. Część sieci przyznała się do podwyżek lub ich braku, jednak wiele próbowało uniknąć odpowiedzi.

1 lipca 2024 r. minimalna płaca w Polsce wzrosła z 4242 zł brutto zł do 4300 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa dla umów cywilnoprawnych wynosi teraz 28,10 zł.

W du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 15:16
StoryEditor
Michał Maksymiec, CPS GfK: Patrząc na rozwój numeryczny dyskontów, nasycenia jeszcze nie widać
Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi w agencji badawczej CPS GfK (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Szacujemy, że w 2025 r. w Polsce może działać ok. 5750 sklepów dyskontowych. Ich dokładna liczba będzie jednak zależeć m.in. od ewolucji innych formatów sklepowych – powiedział Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami handlowymi w agencji badawczej CPS GfK, podczas prezentacji "Dyskonty – gdzie znajduje się granica nasycenia rynku tym formatem?" na Retail Trends 2024.

Michał Maksymiec zwrócił uwagę, że dyskonty mają obecnie ponad 40 proc. udziałów w polskim rynku, i zwiększają je najszybciej spośród wszystkich formatów sklepów. – Jako jeden z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2024 12:23