16.12.2016 / 12:08
StoryEditor

Amazon dostarczył pierwsze zakupy za pomocą drona

Na zdj. dron Amazona, który dostarczył pierwsze zakupy (fot. materiały prasowe)
Firma Amazon w środę 7 grudnia po raz pierwszy dostarczyła zakupy przy użyciu drona. Poinformował o tym na Twitterze prezes Amazona Jeff Bezos. Historyczna dostawa miała miejsce w Wielkiej Brytanii, a cały proces od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia towaru klientowi w jego domu trwał 13 minut.

Wielka Brytania jest pierwszym krajem, który wydał Amazonowi zgodę na komercyjne loty dronów na wybranych obszarach. To właśnie dlatego historyczna dostawa miała miejsce w tym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 20:34
StoryEditor
Orlen chce zainwestować w sieć vendingową. Koncern będzie sprzedawać z automatów żywność i non-food
Orlen Stop Cafe
Orlen w ramach rozwoju konceptów handlowych funkcjonujących poza stacjami paliw jest zainteresowany przeprowadzeniem testów samoobsługowego, zewnętrznego systemu vendingowego. Koncern chce w ramach pilotażu podjąć współpracę z dostawcą, który jest w stanie dostarczyć kompleksowe rozwiązanie.

Grupa Orlen ogłosiła postępowanie, w ramach którego chce znaleźć dostawcę automatów vendingowych do sprzedaży towarów spożywczych oraz z kategorii non food. Koncern poinformow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 14:20
StoryEditor
Polacy gotowi płacić więcej za produkty przyjazne klimatowi?
Polscy konsumenci deklarują, że są skłonni zapłacić cenę o 9,9 proc. wyższą od średniej za produkty wspierające zrównoważony rozwój klimatyczny (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Polscy konsumenci deklarują, że są skłonni zapłacić cenę o 9,9 proc. wyższą od średniej za produkty wspierające zrównoważony rozwój klimatyczny – wynika z najnowszego raportu PwC.

Kwestie klimatyczne są dla Polaków nieco bardziej istotne niż dla ogółu mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej. Konsumenci w naszym kraju są gotowi wydać prawie o 10 proc. więce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 18:13