23.07.2018 / 12:41
StoryEditor

6 proc. skontrolowanych wag sklepowych działało nieprawidłowo. Najnowszy przykład z Biedronki

(fot. materiały własne)
Klient jednej z warszawskich Biedronek zdziwił się sumą, jaką ma zapłacić za zakupy. Okazało się, że cenę jednego z produktów zawyżyła wadliwa waga. Różnica wyniosła ponad 10 zł, przy zakupach wartych w rzeczywistości niecałe 16 zł. Problemowi przyjrzała się Wirtualna Polska.

Uparty klient zapłacił za zakupy 26 zł, mimo że kwota wydała mu się zawyżona. Następnie stanął przy innej kasie i tam za te same zakupy zapłacił niecałe 16 zł. Okazało się, że j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 11:30
StoryEditor
Blisko 100 mld obrotu. NIQ publikuje dane dotyczące sprzedaży w sklepach małoformatowych w 2024 r.
Sprzedaż małoformatowa w 2024 roku. Są dane NIQ (fot. Dino)

Firma badawcza NIQ przedstawiła dane dotyczące sprzedaży FMCG w małym formacie - rozumianym jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Jak wynika z przeprowadzonych badań, w minionym roku odnotowano nieznaczny wzrost wartościowy w stosunku do 2023 r. - Dane za rok 2024 nie wywołują zaskoczenia. Preferencje Polaków, co do zakupów w kanałach małoformatowych pozostają względnie stałe - przekazał Przemysław Korotusz, analityk z NIQ.

W minionym roku sprzedaż FMCG w małym formacie wyniosła blisko 100 mld zł obrotu. W porównaniu z 2023 r., był to wzrost wartościowy o 1 procent, przy spadku wolumenowym o 5 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 11:02
StoryEditor
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?
Hebe rozwija program lojalnościowy my hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci? (fot. materiały prasowe)

Hebe kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego My Hebe, oferując klientom jeszcze więcej korzyści. Kluczowym elementem programu jest zbieranie "diamentów", które można wymieniać na kupony rabatowe.

Od teraz za każde jednorazowo wydane 25 zł klient otrzymuje jeden diament, który jest ważny przez 365 dni. Aby stać się uczestnikiem programu My Hebe, należy zarejestrować się p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 08:00