18.10.2018 / 10:53
StoryEditor

Znamy treść pisma UOKiK do Biedronki ws. przejęcia sklepów Piotr i Paweł

Na zdj. Biedronka w wersji premium, uruchomiona w dawnej lokalizacji Piotra i Pawła (fot. materiały prasowe JMP)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poprosił Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka o wyjaśnienie szczegółów transakcji nabycia pięciu sklepów od Piotra i Pawła. Urząd sprawdza, czy przejęcie mogło się odbyć bez konieczności występowania o jego zgodę. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl dotarła do pisma wysłanego w tej sprawie przez UOKiK do Jeronimo Martins.

W liście datowanym na 5 października przedstawiciel UOKiK stwierdza, że prezes urzędu uzyskał ze źródeł publicznie dostępnych informację, iż niektóre ze sklepów dotychczas dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 14:33
StoryEditor
Allegro i Nike najlepiej ocenianymi markami. Lidl po raz pierwszy wypadł z rankingu

Najniższe ceny utrwaliły się w preferencjach Polaków jako kluczowe kryterium zakupowe, ale zaczynają oni również zwracać uwagę na inne elementy oferty, co pokazało najnowsze badanie OC&C Retail Proposition Index 2024. Jego autorzy wskazują więc, na co sieci i sklepy detaliczne powinny postawić w strategiach na 2025 rok. I które mają najlepsze widoki na zdobycie uwagi klientów.

W porównaniu z poprzednimi latami główny ranking najlepiej ocenianych marek detalicznych w Polsce pozostaje stabilny – Allegro i Nike trzeci rok z rzędu obronili pierwszą i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 11:29
StoryEditor
Polska na celowniku piwa San Miguel. Browar chce podwoić sprzedaż w Europie kontynentalnej. W planach duże inwestycje
Elena Reviriego, dyrektor generalna nadzorująca ekspansję zagraniczna marki Mahou San Miguel

Koncern browarniczy Mahou zainwestuje 50 milionów euro, aby podwoić sprzedaż San Miguel w Europie kontynentalnej do 2027 roku. Firma chce powtórzyć swój sukces w Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem w swojej kategorii z 15 proc. udziałem. Do czerwca marka zwiększyła wolumen sprzedaży w Europie kontynentalnej o 17 proc. Hiszpanie inwestują także na polskim rynku, wyniki są rewelacyjne, ale trzeba pamiętać z jakiego poziomu firma startuje na naszym rynku.

Browar Mahou San Miguel przedstawił plan rozwoju na rynkach zagranicznych, w ramach którego od 2023 do 2027 roku zamierza podwoić sprzedaż piwa San Miguel w Europie kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:43