27.03.2020 / 16:20
StoryEditor

Rząd chce wygasić najemcom umowy najmu w galeriach handlowych. To katastrofa dla ich właścicieli!

(materiały prasowe)
Rządowy projekt dotyczący tzw. tarczy antykryzysowej doczekał się właśnie nowej autopoprawki. Zdaniem wnioskujących należy wygasić umowy najmu w galeriach handlowych. Jak pisze money.pl po ustaniu zagrożenia koronawirusem najemca będzie zobowiązany do złożenia galerii oferty najmu, ale na dłuższy czas niż wynikałoby z dotychczasowej umowy.

Rząd chce w ten sposób ulżyć właścicielom sklepów, które zlokalizowane są w galeriach handlowych, a których powierzchnia sprzedaży przekracza 2000 mkw. Z powodu wprowadzenia sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 11:57
StoryEditor
Stokrotka w tym roku wyprzedziła Biedronkę. Szybciej od rywala wprowadziła do sklepów własny "gang" maskotek
”Zwierzaczki z leśnej paczki” w Stokrotkce (fot. mat. prasowe)

Stokrotka już we wtorek 13 sierpnia wystartowała z akcją "Zwierzaczki z leśnej paczki", w ramach której klienci mogą zdobyć pluszowe maskotki. Litewska sieć zdołała tym samym ubiec słynącą z tego rodzaju akcji Biedronkę, która wciąż nie odsłoniła swoich kart.

W tym roku w Stokrotce do zdobycia będą cztery maskotki przedstawiające zwierzęta. To: Rudzia, Szybkolot, Szaraczek i Upartek. Zabawki mają po 22 cm wysokości.

Jak zdoby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2024 / 14:21
StoryEditor
Lidl szarżuje z wydatkami na reklamę w TV. Biedronka wstrzymuje konie! Różnica między sieciami to ponad 50 mln zł!
Wyklejanie plakatu reklamowego na sklepie sieci Lidl, fot. materiały własne

Lidl, Henkel/Schwarzkopf i Beiersdorf to trzy spółki z sektora FMCG, które w ostatnim roku najbardziej zwiększyły nakłady na reklamę w telewizji. W Lidlu wydatki, według danych cennikowych obliczanych przez Nielsen Media wyniosły w lipcu 2024 roku 88,5 mln zł.

Sieciom handlowym daleko do branży farmaceutycznej, jeśli chodzi o promocję w telewizji, ale w ostatnich miesiącach Lidl bardzo zwiększył częstotliwość pokazywania się na szklan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2024 11:17