19.11.2019 / 13:30
StoryEditor

Sławomir Nitek, szef Action Polska: Naszą przewagą jest asortyment [WYWIAD]

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- We wszystkich krajach mamy jeden koncept i standard sklepu, a także jeden model operacyjny, według którego działają wszystkie markety Action w Europie. To pozwala nam z jednej strony budować bardzo atrakcyjną ofertę dla klientów, a z drugiej strony daje bardzo wysoką efektywność i skuteczność procesów - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

W sierpniu 2019 roku został Pan dyrektorem generalnym firmy Action Polska. Jakie cele postawił sobie Pan obejmując to stanowisko?

Skoncentrowałem się na dwóch podstawowych cel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 09:59
StoryEditor
Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów. Jest to protest przeciwko idei fast-fashion
Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów (fot. Triumph)

Triumph, marka bieliźniana z niemal 140-letnią tradycją, wyznacza nowe standardy transparentności, wprowadzając Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne w salonach za pomocą skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce, zapewnia klientom dostęp do pełnej historii produktu, który kupują.

Pierwszymi produktami wyposażonymi w Cyfrowy Paszport Produktu, są kultowe modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 09:30
StoryEditor
Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania
Na zdj. Aldi Shop&Go (fot. mat. prasowe)

Czy klienci powinni płacić już za samo wejście do sklepu? Zdaniem sieci Aldi - tak. Firma pilotażowo w jednej ze swoich placówek zaczęła pobierać opłatę już na tym etapie zakupów. O co w tym chodzi?

O sprawie donosi "Polish Express", a testy Aldiego prowadzone są w jednym ze sklepów autonomicznych Aldi Shop&Go we wschodnim Londynie. Klienci za wejście do sklepu płacą 10 f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:38