31.08.2017 / 10:36
StoryEditor

Pracownicy Biedronki niezadowoleni z faktu, że nie wszystkim przysługują darmowe Świeżaki

Gang świeżaków 2 (fot. Konrad Kaszuba)
Związkowcy z Biedronki krytykują zasady przyznawania darmowych maskotek dla dzieci pracowników sieci. Ich szczególny niepokój powoduje poddział pracowników na „aktywnych”, którym przysługuje maskotka dla dziecka oraz takich, którym taki profit nie przysługuje. Dzielenie pracowników, to dzielenie dzieci – alarmują przedstawiciele NSZZ Solidarność 80.

Komisja Zakładowa NSZZ Solidarność 80 „z niepokojem przyjęła informacje” na temat zasad przyznawania darmowych Świeżaków dzieciom pracowników Biedronki. Szczególny niepokój zwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 16:13
StoryEditor
Technologiczna wpadka sieci McDonald‘s. Sztuczna inteligencja błędnie interpretowała zamówienia składane przez klientów
Testowany przez McDonald‘s system składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji przegrał w konkurencji z pracownikami z krwi i kości (fot. Shutterstock)  
McDonald’s zdecydował się wycofać technologię składania zamówień opartą na AI z restauracji typu drive-thru. Dlaczego? Wszystkiemu winne były źle interpretowane zamówienia, z których klienci szydzili w internecie.

McDonald‘s zapowiedział, że do końca lipca br. wycofa system automatycznego składania zamówień oparty na sztucznej inteligencji z ponad 100 restauracji w USA, w których ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 22:02
StoryEditor
Jacek Palec trafi do rady nadzorczej Answear.com? Kandydatów jest czterech
Jacek Palec, prezes Frisco.pl
Spółka Forum X FIZ, do którego należy ponad 5 proc. kapitału zakładowego Answear.com, zgłosił do Rady Nadzorczej czterech kandydatów: Arkadiusza Bajołka, Wojciecha Chabasiewicza, Mateusza Gzyla i Jacka Palca, który do niedawna był prezesem e-supermarketu Frisco z Grupy Eurocash. Kandydaci wyrazili zgodę na kandydowanie.

Jak poinformowała spółka Answear.com kandydaci Jacek Palec i Wojciech Chabasiewicz oświadczyli, że spełniają kryteria niezależności. Kandydaci Arkadiusz Bajołek, Jacek Palec i M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 14:13