28.07.2017 / 09:44
StoryEditor

Piotr i Paweł Po Drodze - sieć uruchamia na stacjach BP nowy koncept sklepu! - FOTOGALERIA

Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 1
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 2
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 3
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł stworzył nowy koncept sklepu wspólnie z BP, operatorem stacji paliw – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pierwsza stacja ze sklepem poznańskiej sieci już działa w Warszawie, wkrótce ruszą kolejne placówki. Warto przypomnieć, że Piotr i Paweł testował już - prawie 10 lat temu - koncept sklepu na stacji paliw wspólnie z firmą Shell.

Jak ustaliliśmy, nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce wraz z poznańską siecią Piotr i Paweł będzie propozycją kompleksowej oferty dla osób ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 09:41
StoryEditor
Sztuczna inteligencja: Handel jedną z branż, które najchętniej korzystają z AI [RAPORT EFL]
Od sztucznej inteligencji nie ma odwrotu, co potwierdza wzrost zainteresowania nią w polskich firmach (fot. EFL Leasing)

Już niemal 70 lat minęło od chwili, gdy po raz pierwszy użyto terminu sztuczna inteligencja. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły prawdziwą rewolucję w tej dziedzinie. Z narzędzia tego coraz odważniej korzystają zarówno największe korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa.

Sztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence, AI), rozumiana jako ogół technologii naśladujących ludzkie rozumowanie, umiejętności i zachowania, zaprogramowanych do anali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 12:00
StoryEditor
Jak rosły ceny w sklepach? GUS pokazuje szybki szacunek wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r.
Jak rosły ceny w sklepach? (fot. Shutterstock)

Według szybkiego szacunku Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r. wzrosły o 4,9 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Względem lutego 2025 r. odnotowano nieznaczny wzrost na poziomie 0,1 proc.

Spośród poszczególnych kategorii produktów i usług najwyższy wzrost cen odnotowano w segmencie żywności i napojów bezalkoholowych. W marcu 2025 r. ceny w tej kategorii były o 6,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. kwiecień 2025 00:29