30.05.2017 / 12:44
StoryEditor

OPZZ: Zamiast zakazu handlu, lepsza stawka 32,50 zł za godzinę pracy w niedzielę

Na zdj. związkowcy z OPZZ podczas manifestacji handlowców, luty 2016 r., Warszawa (fot. materiały prasowe)
- Chcemy, aby wynagrodzenie za każdą pracę w niedzielę było co najmniej 2,5 razy wyższe niż za pracę w dni powszednie - głoszą przedstawiciele OPZZ w komunikacie rozsyłanym we wtorek 30 maja do polskich mediów. Związkowcy krytykują zapisy procedowanego w Sejmie obywatelskiego projektu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i liczą na to, że parlamentarzyści zamiast takich przepisów zdecydują się na ustawowe podwyższenie wynagrodzenia "za każdą pracę w niedzielę" do poziomu minimum 32,50 zł brutto.

Związkowcy z OPZZ są niezadowoleni z tego, że "mija kolejny miesiąc bezproduktywnej dyskusji nad handlem w niedzielę". Podkreślają, że ich zdaniem obywatelski projekt autorstwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 13:01
StoryEditor
Kraje Mercosur „zaleją” Polskę tanim sokiem? Producenci ostrzegają
Sok (fot. Shutterstock)

Umowa między Unią Europejską a Mercosurem może mieć negatywny wpływ na polską branżę sokowniczą. Wszystko przez to, że na rynek trafi tani koncentrat jabłkowy.

Ursula von der Leyen, przewodnicząca Komisji Europejskiej, ogłosiła niedawno sfinalizowanie rozmów o partnerstwie z krajami Mercosur, w skład których wchodzą m.in. Brazylia, Ar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 20:07
StoryEditor
Unilever sprzedaje dwie marki spożywcze. Ich nowy właściciel zobowiązał się, że niektóre wyroby będzie produkował w Polsce
Unilever sprzedaje dwie kolejne marki spożywcze - Unox oraz Zwan. Firma dostała wiążącą ofertę na ich zakup (fot. Shutterstock)

Koncern Unilever pozbywa się dwóch kolejnych kultowych marek ze swojego portfolio. Na sprzedaż idą brandy doskonale znane w Holandii i Belgii. Oba trafią w ręce jednego nabywcy - Grupy Zwaneneberg Food, która zobowiązała się, że część jej produkcji będzie powstawać w fabryce koncernu Unilever działającej w Poznaniu.

18 grudnia Unilever ogłosił, że otrzymał wiążącą ofertę od holenderskiej Zwanenberg Food Group na przejęcie przez nią marek Unox i Zwan. Każda z nich jest w portfolio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. grudzień 2024 17:43