30.05.2017 / 12:44
StoryEditor

OPZZ: Zamiast zakazu handlu, lepsza stawka 32,50 zł za godzinę pracy w niedzielę

Na zdj. związkowcy z OPZZ podczas manifestacji handlowców, luty 2016 r., Warszawa (fot. materiały prasowe)
- Chcemy, aby wynagrodzenie za każdą pracę w niedzielę było co najmniej 2,5 razy wyższe niż za pracę w dni powszednie - głoszą przedstawiciele OPZZ w komunikacie rozsyłanym we wtorek 30 maja do polskich mediów. Związkowcy krytykują zapisy procedowanego w Sejmie obywatelskiego projektu ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i liczą na to, że parlamentarzyści zamiast takich przepisów zdecydują się na ustawowe podwyższenie wynagrodzenia "za każdą pracę w niedzielę" do poziomu minimum 32,50 zł brutto.

Związkowcy z OPZZ są niezadowoleni z tego, że "mija kolejny miesiąc bezproduktywnej dyskusji nad handlem w niedzielę". Podkreślają, że ich zdaniem obywatelski projekt autorstwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:59
StoryEditor
Wydatki Polaków na produkty spożywcze nadal rosną. Czy konsumpcja także idzie w górę? [DANE NIQ]
Z danych NIQ wyniak, że wartość sprzedaż tzw. świeżej żywności wzrosła w trzecim kwartale roku o ponad 10 proc. (fot. Shutterstock)

Wartości sprzedaży dóbr FMCG w trzecim kwartale 2024 r. wzrosła o 4,3 proc. – wynika z najnowszych danych NIQ. Łącznie z produktami zaliczonymi do kategorii Tech & Durables, Polacy wydali na nie blisko 99 mld zł. Jak w tym czasie kształtowała się konsprzedaż wolumenowa?

W miesiącach od lipca do września br. Polacy wydali na produkty FMCG, czyli artykuły spożywcze, kosmetyczno-chemiczne oraz wyroby tytoniowe ponad 75 mld zł. To o 4,3 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2024 / 11:03
StoryEditor
Gdzie Polacy robią zakupy? Jaki kanał dominuje oraz jakimi sposobami pozostałe mogą przyciągnąć klientów?
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Wśród kanałów handlowych królują dyskonty, ale jak wskazuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, sytuacja zaczyna się stabilizować. Również wskazuje na sposoby jakimi pozosałe kanałyu mogą przyciągać klientów.

Dyskont to wciąż dominujący format wśród najczęściej wybieranych sklepów przez Polaków, wynika z badań Inquiry przedstawionych na konferencji Franczyza 3.0 NextGen. Na pytanie "...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 08:55