28.03.2018 / 11:12
StoryEditor

Nie kupuj, kochaj. Pracownicy Biedronki szykują kampanię nt. handlu w niedziele

Kadr z filmu opublikowanego przez Biedronkę, do którego zamierzają się ustosunkować związkowcy (fot. Jeronimo Martins, za: YouTube)
Związek zawodowy NSZZ Solidarność ‘80 w Jeronimo Martins Polska przygotowuje kampanię #NieKupujKochaj, w ramach której zamierza przekonywać klientów Biedronki do spędzania niedziel z rodziną, a nie w sklepie na zakupach.

W ramach akcji związkowcy pracują nad spotem, który ma być odpowiedzią na jedną z reklam wypuszczonych przez Biedronkę. Przypomnijmy, że dyskontowa sieć tuż przed pierwsza niedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 09:14
StoryEditor
Sojusz liderów. Usługa InPost Pay jest dostępna w aplikacji mobilnej Media Expert
InPost Pay w aplikacji Media Expert (mat. prasowe)

Usługa InPost Pay ma już 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 600 sprzedawców. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził ją do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.

InPost Pay to unikalne rozwiązanie na polskim rynku, łączące płatności za zakupy i dostawę w jednym miejscu. Nasza usługa ma już ponad 7,5 milionów użytkowników – współpracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:02
StoryEditor
Jedziem z tym śledziem, czyli Żabka ratująca hipermarkety i romansująca z Elonem Muskiem [FELIETON]
(źródło: kadr z serialu ”Świat według Kiepskich”)

"Panie, ale ja nie jestem taksówka na telefon" – mawiał Ferdek, główny bohater "Świata według Kiepskich". Żabka postanowiła się jednak na nim nie wzorować i uruchomiła usługę taksówkarską w telefonie, a konkretniej w aplikacji Żappka. To mały krok dla Żabki, ale wielki skok dla... jej konkurencji.

Wydawało się, że hipermarkety są w Polsce gatunkiem zagrożonym wyginięciem, ale Żabka właśnie wyciągnęła do nich pomocną dłoń. Od teraz regularni klienci "małego wielkiego sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 13:47