19.09.2016 / 12:15
StoryEditor

Monika Woźniak, Augeo Ventures: Na polskim rynku jest miejsce dla sklepów delikatesowych

Sklep sieci Delikatesy Alma w Węgrzcach pod Krakowem (materiały prasowe)
- Zmiany trendów konsumenckich powinny sprzyjać rozwojowi delikatesów franczyzowych - o mniejszych powierzchniach, bliżej domu; takich, których nie obejmie podatek handlowy. W przypadku wielkopowierzchniowych delikatesów, można spodziewać się zamykania sklepów nierentownych oraz zmniejszania istniejących powierzchni - zauważa w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Monika Woźniak, senior consultant Augeo Ventures.

Koncept sieci sklepów delikatesowych przeżywa obecnie kryzys, o czym mogą świadczyć przykłady Almy, czy sieci Mini Europa. Inni operatorzy, jak chociażby Piotr i Paweł, mimo że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 10:11
StoryEditor
Troje celebrytów ukaranych przez UOKiK. Prawnicy wyjaśniają, jak uniknąć zarzutu o tzw. kryptoreklamę
Influencer marketing pod lupą organów nadzoru (Shutterstock)

Prezes UOKiK ukarał Filipa Chajzera, Dorotę Rabczewską i Małgorzatę Rozenek- Majdan za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych w mediach społecznościowych. Prawnicy wyjaśniają, na czym polega kryptoreklama i jak prowadzić komunikację marketingową zgodnie z przepisami prawa.

Jak informował w poniedziałek portal wiadomoscihandlowe.pl, prezes UOKiK ukarał za nieprawidłowe oznaczanie materiałów reklamowych na Instagramie Filipa Chajzera, Dorotę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.03.2025 / 10:00
StoryEditor
Szokująca "inspekcja" w Biedronce – policja musiała interweniować. Jak sieć zareagowała na nieprawidłowości?
Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W Biedronce przy ul. Polnej w Tomaszowie Mazowieckim doszło do nietypowej sytuacji. Dwóch mężczyzn postanowiło przeprowadzić własną "inspekcję" sklepowych półek. Ich odkrycie zszokowało – znaleźli aż 366 produktów, których termin przydatności do spożycia minął.

– Łącznie 366 produktów, które winny być już dawno zutylizowane, okazuje się, że Biedronka "wciska" nieświadomym klientom – relacjonowali mężczyźni, których działania opisał lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 12:22