17.04.2020 / 16:06
StoryEditor

Maseczki ochronne ciągle nie dla wszystkich klientów Żabki

Sklep sieci Żabka (Żabka Polska)
W ostatni wtorek spółka Żabka Polska poinformowała, że 16 kwietnia do wszystkich sklepów sieci trafi do sprzedaży ok 8 milionów jednorazowych maseczek ochronnych. Jednak wszystko wskazuje na to, że paczki z maseczkami ciągle nie dotarły do części placówek handlowych.

Biuro prasowe sieci Żabka Polska poinformowało, że „maseczki ochronne dystrybuowane bez zysku w sklepach sieci spotkały się z ogromnym zainteresowaniem kupujących. Do sprzedaży ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 15:30
StoryEditor
Nie tylko Rumunia? Żabka nie wyklucza wejścia na kolejne zagraniczne rynki
W Rumunii jest już 80 sklepów Froo (fot. Grupa Żabka)

Grupa Żabka przedstawiła główne punkty swojej strategii na 2025 rok. Jednym z nich jest ekspansja w kraju, jak i za granicą. Mowa oczywiście o Rumunii, na terenie której znajduje się obecnie 80 sklepów działających pod szyldem Froo. Przedstawiciele sieci nie wykluczają także, że w przyszłości firma postanowi otworzyć swoje placówki w kolejnych krajach.

We wtorek 25 marca odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka. Sieć podsumowała swoje działania, jak i podzieliła się prognozami na najbliższe miesiące. Okazuje się, że popula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:21
StoryEditor
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B w Żabka Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie głównej
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Paweł Grabowski będzie jednym z prelegentów podczas zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025. Director of Digital B2B w Żabka Polska weźmie udział w debacie mającej miejsce na scenie głównej - nazwanej "Economy & Retail Forecasts". Wspólnie z pozostałymi ekspertami postara się odpowiedzieć na pytania dotyczące budowania wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany.

Odliczamy dni do kongresu Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:04