08.08.2019 / 10:33
StoryEditor

InPost oferuje pracę nawet 1000 osobom z Geis i przejmuje klientów wycofującej się firmy

(fot. PJ)
InPost podpisuje umowy z klientami wycofującej się z Polski firmy logistycznej Geis. InPost oferuje także zatrudnienie osobom, które dotychczas pracowały w Geis. Oferty pracy dotyczą całej Polski – możliwa jest zarówno opcja zatrudnienia w charakterze kuriera, jak i w sortowniach spółki oraz na stanowiskach menedżerskich średniego szczebla. Łącznie InPost oraz jego partnerzy chcą zatrudnić do 1000 osób.

Wolumen przesyłek obsługiwanych przez InPost rośnie dwukrotnie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Firma dostarczyła w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 17:34
StoryEditor
Autonomiczne łańcuchy dostaw coraz bliżej dzięki GenAI
GenAI przybliża autonomiczne łańcuchy dostaw (fot. Igor Omilaev/Unsplash)

Pandemia COVID-19 obnażyła wrażliwość globalnych łańcuchów dostaw, zmuszając firmy do poszukiwania sposobów na zwiększenie ich odporności. Jak wynika z badań EY, generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) staje się kluczowym narzędziem w tych działaniach – aż 73 proc. dyrektorów operacyjnych i menedżerów planuje jej wdrożenie, choć jak dotąd jedynie 7 proc. osiągnęło w tym zakresie pełny sukces.

Według EY gra jest warta świeczki, gdyż organizacje znajdujące się na dalszych etapach drogi do pełnego wdrożenia autonomicznego łańcucha dostaw mają 5,2 razy większe szanse na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 10:06
StoryEditor
Lidl odbił się od dna w badaniu ASM. Na pierwszym miejscu wcale nie Biedronka. Oto najnowszy ranking cenowy
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Po raz kolejny sieć Auchan została liderem rankingu cenowego w badaniu firmy ASM Sales Force Agency. Ostatnie miejsce w zestawieniu opuścił Lidl, Biedronka nadal zajmuje pozycję wicelidera. Średnia cena lipcowego koszyka zakupowego przebiła już jednak barierę 300 zł.

Na czele rankingu bez zmian – liderem tak jak w ostatnich miesiącach pozostaje Auchan z wynikiem 252,73 zł (wzrost w stosunku miesięcznym o 20,82 zł). Biedronka w czerwcu uplas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 00:41